خبرگزاری کار ایران

والورده به دنبال گزینه مناسب برای آلبا

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۱۱

بارسلونا قصد دارد مارکوس آلونسو را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، آنها می‌خواهند این بازیکن در بلندمدت جانشین جوردی آلبا شود. آلونسو که پرورش‌یافته آکادمی جوانان رئال مادرید است، 18 ماه درخشان را زیر نظر آنتونیو کونته در چلسی گذرانده و یکی از بهترین مدافعان چپ اروپا است. ارنستو والورده چندان از عملکرد آلبا راضی نیست و می‌خواهد اوضاع خط دفاعی تیمش را بهبود بخشد.

چلسی در آخرین روز انتقالات تابستان 2016، آلونسو را با قیمت 25 میلیون پوند از فیورنتینا خرید. در آن هنگام به نظر می‌رسید که آنها در روز پایانی انتقالات از سر آشفتگی این بازیکن را خریده‌اند اما گذر زمان نشان داد که آلونسو ارزش پرداخت این پول را داشته است. او در تیمی که قهرمان لیگ برتر شد نمایشی درخشان داشت. آلونسو در این فصل هم به درخشش خود ادامه داده و در بازی حساس مقابل تاتنهام، دو گل زده و تیمش را 2 بر یک برنده کرده است.

با توجه به تورمی که در بازار انتقالات به وجود آمده، بارسلونا باید مبلغ بالایی برای خرید این بازیکن بپردازد. آنها البته مدافعان چپ دیگری را هم زیر نظر دارند، از جمله الکس ساندرو از یوونتوس، لوییس گایا از والنسیا و رافائل گوئریرو از بوروسیا دورتموند. همچنین مارک کوکوریا، مدافع تیم بارسلونا ب هم از گزینه‌هاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز