خبرگزاری کار ایران

هفته سوم مرحله گروهی لیک قهرمانان اروپا

فرصت بزرگ شیاطین سرخ برابر عقاب‌ها برای صعود زودهنگام

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۰۶

منچستریونایتد با تساوی بدون گلی که در دیدار شنبه در آنفیلد مقابل لیورپول به دست آورد، شکست‌ناپذیری خود را در هفته هشتم لیگ برتر حفظ کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ژوزه مورینیو با دو بردی که در لیگ قهرمانان به دست آورده، امشب با اعتماد به نفس در استادیو دا لوژ لیسبون به مصاف بنفیکا می‌رود ضمن اینکه با پیروزی در این بازی می‌تواند راه صعود خود به مرحله یک‌هشتم‌نهایی را تا حد زیادی هموار کند. از آن طرف میزبان که دو بازی قبلی خود را باخته مصمم است از تیم بزرگ انگلیسی امتیاز بگیرد.

پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ دو بازیکن سرشناس منچستر همچنان بازی نمی‌کنند و مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی، اگرچه به آمادگی کامل نرسیده اما تیم را در سفر به پرتغال همراهی کرده. وضعیت اریک بیلی، مروان فلاینی و مایکل کریک که در بازی شنبه غایب بودند، مبهم است. مورینیو بعد از بازی با لیورپول متهم شد که تیمش دفاعی بازی کرده اما او دفاع کرد و گفت به خاطر مصدومیت‌های متعدد مجبور شده به اداره بازی بپردازد. تیم روی ویتوریا شروع خوبی در لیگ پرتغال داشته و در حال حاضر سوم است در حالی که تنها یک باخت در هشت هفته ابتدایی متحمل شده اما فرم «عقاب‌ها» در رقابت‌های اروپایی متفاوت بوده، این تیم بعد از باخت خانگی 2 بر یک برابر زسکا مسکو با 5 گل در سوییس در هم کوبیده شده تا صعودش از همین حالا با خطر مواجه باشد. امید این تیم به ژوناس است، مهاجم 33 ساله تیم ملی برزیل در رقابت‌های مختلف این فصل توانسته 10 گل بزند. آندره‌آ آلمیدا مدافع راست بنفیکا که در بازی با بازل اخراج شده، محروم است.

منچستریونایتد دوشنبه به لیسبون پرواز کرد یک روز زودتر از روش معمول.

سابقه یونایتد

یونایتد سابقه‌ای طولانی از رویارویی با بنفیکا دارد و البته از 9 بازی قبلی با این تیم 6 تا را برده. تیم سر مت بازبی در مسیر صعود به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا در سال 1966 دو بار بنفیکا را برد و البته شیاطین سرخ در فینال سال 1968 حریف پرتغالی را شکست داد. در آخرین بازی دو تیم در مرحله گروهی فصل 2012-2011 امتیازات تقسیم شد. منچستریونایتد در مجموع 21 بازی با رقبای پرتغالی انجام داده که با 14 برد و دو باخت همراه بوده.

بازگشت به لیسبون

این بازی بازگشت مورینیو به لیسبون است. او در فصل 2001-2000 مربی این تیم بود و جانشین یوپ هاینکس در اوایل فصل شد اما در ماه دسامبر بعد از آنکه رییس باشگاه، مانوئل ویلارینیو قراردادش را تمدید نکرد، استعفا کرد. نمانیا ماتیچ هم در سال‌های 2014-2011 بازیکن بنفیکا بود و 73 بازی برای این تیم انجام داد. ویکتور لیندلوف هم تابستان از بنفیکا خریداری شد بعد از آنکه پنج سال برای این تیم بازی کرد و سه قهرمانی لیگ به دست آورد.

داور

فلیکس زووایر برای دومین بار یک بازی از منچستریونایتد را قضاوت می‌کند. این داور آلمانی بازی منچستریونایتد در یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا برابر روستوف که به تساوی یک بر یک انجامید را قضاوت کرد.

منبع: سایت منچستریونایتد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز