خبرگزاری کار ایران

در پی اتفاق عجیب در لیگ یک؛

ایرانجوان محروم نمی‌شود / استقلالی سابق برای شاهین بوشهر بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۴۸۳

عقد قرارداد همزمان بازیکن سابق استقلال تهران با دو تیم لیگ یکی موجب شد تا محرومیت عجیبی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان منتشر شود.

به گزارش ایلنا، امضای قرارداد میلاد شعبانلو، هافبک پیشین استقلال تهران، با ایرانجوان بوشهر درحالیکه با باشگاه شهرداری بوشهر قرارداد داشت، موجب شد تا وضعیت عجیبی در رابطه بین این دو تیم همشهری به وجود بیاید و این بازیکن هم با جریمه و محرومیت سنگینی مواجه شود.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال هم در این خصوص رای زیر را صادر کرد:

* باتوجه به اینکه میلاد شعبانلو همزمان مبادرت به انعقاد قرارداد با دو باشگاه فوق نموده است، به مدت 4 ماه از حضور در مسابقات ملی، رسمی و باشگاهی محروم می باشد.

* باشگاه فرهنگی ورزشی ایران جوان بوشهر که با اطلاع از قرارداد میلاد شعبانلو با شاهین شهرداری بوشهر مبادرت به انعقاد قرارداد با این بازیکن نموده است بمدت 2 دوره متوالی بعدی از انعقاد قرارداد محروم می باشد.

* باشگاه فرهنگی ورزشی ایران جوان بوشهر و میلاد شعبانلو مشترکا محکوم به پرداخت مبلغ 950/000/000 ریال در حق باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر به عنوان غرامت شدند.

از آنجایی که رای صادر شده در مهلت 7 روز پس از ابلاغ، تجدید نظر خواهی می باشد با جلسات و روند مثبتی که مسئولان دو باشگاه در پیش گرفته‌اند روز شنبه به توافق نهایی دست پیدا می‌کنند که این موضوع به صورت مسالمت آمیز برطرف شود. بر این اساس محرومیت‌های ابلاغ شده لغو می‌شود و شعبانلو هم طبق توافقات برای شاهین بوشهر به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز