خبرگزاری کار ایران

طوری بازی می‌کنیم که هواداران نساجی و استقلال لذت ببرند

پاشازاده: بهانه جویی نمی‌کنم و بهترین عملکرد را مقابل استقلال خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۲۲

مهدی پاشازاده این هفته جدالی سخت با تیم سابق و محبوب خود در استادیوم آزادی خواهد داشت.

مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط این تیم قبل از دیدار در مقابل استقلال اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. بعد از بردی که مقابل مس کرمان به دست آوردیم بازیکن از لحاظ روحی روانی در بهترین دوران خود حضور دارند. ما دوشنبه بازی انجام دادم سه‌شنبه ریکاوری کردیم و در واقع فقط امروز را فرصت تمرین کردن داریم. البته دنبال بهانه‌جویی نیستیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشیم.

وی درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار چیست، افزود: ما دنبال بردن هستیم تلاش می‌کنیم در هر بازی به پیروزی برسیم. مطمئن باشید هواداران استقلال و نساجی از تماشای این بازی لذت خواهند برد.

پاشازاده در خصوص اینکه استقلال تیم سابقش است و چه انگیزه‌ای مقابل این تیم دارد، بیان داشت: استقلال تیم دوران جوانی‌ام است من در این تیم رشد کرده‌ام. همیشه نتایج این تیم را دنبال می‌کنم و از بردهایش خوشحال و از باخت‌هایش ناراحت می‌شوم. اما برای این دیدار با انگیزه و هدف می‌آیم که اگر باختم افسوس کم‌کاری نخورم و اگر برنده شدیم استقلالی‌ها بگویند یکی از خودمان بود.

سرمربی نساجی درخصوص حضور شفر مربی آلمانی در استقلال ادامه داد: شفر مربی بزرگی است من با توجه به اینکه در آلمان بازی کردم او را کاملا می‌شناسم او برای کارش انگیزه فراوانی دارد و امیدوارم به غیر از این بازی در سایر دیدارها موفق باشد.

پاشازاده در پایان گفت: در این بازی هواداران زیادی خواهد آمد امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند باشد و هر تیمی که لیاقتش را داشت به پیروزی برسد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز