خبرگزاری کار ایران

آغاز و پایان برانکو و پرسپولیس با الهلال؛ این مسقط لعنتی!

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۰۳۸

تساوی پرسپولیس برابر الهلال عربستان در شهر مسقط موجب شده تا آنها از راهیابی به فینال باز بمانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس تهران در بازی که عمده اشتباهات داوری موجب شد تا نمایش آرام شاگردان برانکو ایوانکوویچ در زمین پیاده نشود برابر الهلال عربستان به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد و با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع 6بر2 شکست خورد تا برانکو ایوانکوویچ در راهیابی به فینال همراه با سرخپوشان ناکام بماند.

پرسپولیس در این بازی میزبان بود. دیدار امشب در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار شد که در شهر مسقط واقع شده است. به دلیل مسائل امنیتی که بین دو کشور ایران و عربستان موجود است نمایندگان این دو کشور در لیگ قهرمانان مجبور شدند کشور ثالث را به عنوان میزبانشان انتخاب کنند.

پرسپولیس در مرحله گروهی هم با الهلال همگروه بود. دیدار این دو تیم در بازی رفت مرحله گروهی به میزبانی ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط برگزار شد و با نتیجه تساوی به پایان رسید. دیداری که در اولین هفته برگزار شد و محسن مسلمان و کارلوس ادواردو گلزنی کردند.

تحقق حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا سوای عملکرد بازیکنان و خط دفاعی این تیم در بازی امروز در حالی نهایی نشد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ نشان دادند در مسقط نمی‌توانند الهلال را شکست بدهند و این شهر برای آنها طلسم شده باقی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز