خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس 2 - 2 الهلال ؛ سقط رویا در مسقط

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۹۹۹

پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد و از صعود به فینال باز ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس  در دیداری که امید کمی برای پیروزی برابر الهلال در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله فینال داشت با اشتباهات محرز داوری به کارش در این تورنمنت پایان داد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که دیدار رفت را با نتیجه 4 برصفر واگذار کرده بودند در این بازی ابتدا به فکر گل نخوردن بودند و موفق شدند با  گل گادوین منشا از حریف پیشی بگیرند اما این عمر خریبین بود که به دلخوشی پرسپولیس در نیمه اول پایان داد. مهاجم سوری که در بازی رفت هت‌تریک کرده بود با اشتباه واضح داور ضربه پنالتی اعلام شده را با ضربه چیب وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا برانکو ایوانکوویچ 15 دقیقه برای گوشزد کردن نقاط ضعف سرخپوشان وقت داشته باشد. با شروع نیمه دوم بازی تقریبا در دست پرسپولیس بود و در ادامه گادوین منشا بود که دقیقه 62 روی پاس زیبای علی علیپور درون محوطه جریمه گلزنی کرد تا امید بیشتری به بازیکنان این تیم تزریق شود.

اما انگار روز، روز پرسپولیس نبود. خریبین روی کار تیمی الهلال که اشتباه خط دفاعی پرسپولیس در آن تاثیرگذار بود موفق شد برای دومین بار در این بازی دروازه بیرانوند را باز کند تا دیداری که توام با اشتباهات داوری و اعتراض‌های پرسپولیسی‌ها بود در مجموع به نفع نماینده سعودی رقم بخورد.

الهلال عربستان با این نتیجه در مجموع 6 بر2 پرسپولیس را شکست داد تا به مرحله فینال راه پیدا کند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم از دور این مسابقات حذف شوند.

 

ورزشگاه: سلطان قابوس مسقط 

داور:احمد ابوبکر       کمک ها: حامد المیاحی و ابوبکر سلیم

 

کارت زرد: محمد انصاری (دقیقه25) پرسپولیس 

کارت قرمز:-

 

 شرح گل ها:

پرسپولیس 1 - 0 الهلال (گادوین منشا در دقیقه 17): ارسال  وحید امیری به روی دروازه الهلال، با ضربه سر تماشایی گادوین منشا به گل اول سرخپوشان تبدیل شد.

پرسپولیس 1 - 1 الهلال (خریبین در دقیقه 30): پنالتی مشکوکی که برای الهلال گرفته شد را خریبین به شکل چیپ وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیس 2 - 1 الهلال (گادوین منشا در دقیقه 62): پاس زیبا و رو به عقب علیپور برای منشا، و ضربه محکم و زمینی منشا دور از دستان معیوف وارد دروازه الهلال شد.

پرسپولیس 2 - 2 الهلال ( خریبین در دقیقه 76): خریبین با یک گردش خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه پای چپ این بازیکن با عبور از زیر دستان بیرانوند به گل دوم الهلال تبدیل شد.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان ( دقیقه 65، بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور ( 1+90، سیامک نعمتی) و گادوین منشا

 

ترکیب الهلال 

عبدالله معیوف، اوسامه هوساوی، محمد جحفلی( الخیبری 72)، محمد البورایک ( عبدالله الزوری 61)، یاسر الشهرانی، الحافظ، نیکولای میلسی( کانو 80)، سلمان الفرج، کارلوس ادواردو، سالم الدوساری و عمر خریبین

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 09: علیپور با در حالی که نزدیک بود با دروازه بان الهلال تک به تک شود،خروج معیوف این موقعیت را از بازیکن پرسپولیس گرفت.

دقیقه 21: فرار علی علیپور به محوطه جریمه و ضربه او از زاویه تقریبا بسته با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 22: ارسال محمد انصاری از سمت چپ فرصت خوب گلزنی را در اختیار گادوین منشا قرار داد که ضربه سر او با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 35: شوت از راه دور محسن ربیع خواه بدون اینکه خطری را متوجه دروازه الهلال بکند، به بیرون رفت.

دقیقه 39: امیری با پاس علیپور صاحب موقعیت شد که این بازیکن با شارژ مدافع الهلال همراه شد اما داور عمانی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت .

دقیقه 46: ضربه کارلوس ادواردو با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه49: ادواردو روی اشتباه مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از درون محوطه جریمه با تکل زیبای صادق محرمی برگشت داده شد.

دقیقه 50: پاس در عمق برای منشا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرارداد، که در آخرین لحظه مدافع الهلال توپ منشا را به بیرون فرستاد.

دقیقه 68:روی پاس انصاری،منشا صاحب توپ شد که ضربه منشا از پشت محوطه جریمه در دستان معیوف قرار گرفت.

دقیقه 78: توپ ارسالی برای بشار رسن که شوت سرضرب هافبک عراقی پرسپولیس پس از برخورد به دست مدافع الهلال به بیرون رفت.در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 84: ضد حمله خطرناک الهلال و تپی که در موقعیت تک به تک به ادواردو رسید که ضربه آرام این بازیکن با خوش شانسی بیرانوند به تیر دروازه خرد.

دقیقه 85: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را منشا زد که توپ این بازیکن با اختلاف اندکی از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: شوت راه دور نوراللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه الهلال راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز