خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

ناراحتی چشمی/ سخنرانی یک ساعته شفر برای آبی پوشان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۸۵

تمرین نوبت ظهر آبی‎‌های تهرانی از ساعت 12 امروز و با یک ساعت تاخیر پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، بازیکنان استقلال تهران از ساعت 12 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات برای آماده سازی پیش از دیدار برابر نساجی مازندران در جام حذفی را پیگیری کردند.

تمرین امروز آبی پوشان به دلیل جلسه کادر فنی با بازیکنان با یک ساعت تاخیر آغاز شد. بازیکنان طبق نظر کادرفنی کار در مرحله اول با کار با توپ بدن های خود را گرم کردند. بعد از گرم کردن، تمرین تاکتیکی بازیکنان استقلال آغاز شد. پس از این آیتم بازیکنان در نیمی از زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند.

روزبه چشمی که به دلیل برخی مسائل نامعلوم ناراحت بود برای دقایقی با وینفرد شفر صحبت کرد. آیتم‌های تمرینی زیر نظر کادرفنی دنبال شد و سرور جپارف هم برای مدتی به صورت اختصاصی تمرین کرد. دروازه بان ها زیر نظر اشکان نامداری تمرینات اختصاصی را دنبال کردند.

در روز غیبت مهدی قائدی به دلیل مسائل انضباطی، جابر انصاری که با پشت سر گذاشتن مصدومیت چند روزی اختصاصی تمرین می‌کرد به تمرینات گروهی ملحق شد. 

استقلال در جمعه هفته جاری به میزبانی ورزشگاه آزادی برابر نساجی مازندران دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جذفی را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز