خبرگزاری کار ایران

آل کثیر؛ امید سرخپوشان و تهدید بزرگ برای استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۴۱

مهاجم نفت تهران در صورت درخشش در بازی امروز می‌تواند شرایط سختی را برای استقلال خوزستان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نفت طلاییه تهران و استقلال خوزستان امروز در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که سرمربی هر دو تیم در نشست خبری روز گذشته اعلام کردند برای پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت.

دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند اما نفت با اینکه جزو تیم‌های پایین جدولی است عملکرد نسبتا امیدوارتری برابر استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی داشتند. ویسی که به همراه خوزستانی‌ها موفق شده بود قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند با گذشت 9هفته از لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده و با 7امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

نفت تهران که دو پیروزی کسب کرده دو پله بالاتر از آبی‌های خوزستان در جدول جای گرفته و در دومین دیدار با دور جدید سرمربیگری حمید درخشان در این تیم می‌کوشد تا با روند خوب مهاجم خوزستانی‌اش به رده‌های بالاتر صعود کند.

عیسی آل کثیر بخت اول گلزنی نفت در بازی امروز است که اکنون با 5گل در جدول جزو برترین گلزنان فصل جدید می‌باشد. این مهاجم اگر چه بازی گذشته در گلزنی ناکام بود اما می‌تواند ستاره‌ای باشد که نظر مسئولان باشگاه استقلال را راجع به نتایج ویسی تغییر دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز