خبرگزاری کار ایران

راه آهن، کشتی بدون ناخدا / یک استقلالی در قامت مربی - بازیکن

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۱۸

تیم راه آهن تهران اوضاع مناسبی در جدول لیگ یک ندارد و احتمال سقوط آنها به لیگ دسته دوم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیگیری دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول هم معجزه‌ای برای باشگاه بحران زده راه آهن در پیش نداشت و روند تلخی که آنها در پیش گرفته بودند همچنان ادامه دار باقی ماند. راه آهن تهران که از هفته پنجم بدون سرمربی در این رقابت‌ها حاضر می‌شود با یک گل مقابل صبای قم مغلوب شد.

راه آهن فصل گذشته را به هر نحوی با رتبه پانزدهم به پایان رساند تا با وجود حضور در تیم‌های پایین جدولی فصل جدید را هم به همراه لیگ یکی‌ها آغاز کند. آغاز این دوره از رقابت‌ها با سیروس دین محمدی با یک فاجعه همراه بود. راه آهن به دلیل بدهی‌های زیاد مالی که داشت موفق نشد کارت بازی برخی از بازیکنان را دریافت کند تا دین محمدی به ناچار از روی نیمکت دروازه بانش را در قامت بازیکن برابر شهرداری ماهشهر روانه میدان کند.

این بازی با شکست سنگین راه آهن تمام شد. راه آهن در دو هفته بعدی هم به ترتیب مقابل برق جدید شیراز و مس کرمان شکست خورد. این روند بد و ضعیف موجب شد تا دین محمدی شرایط مالی بد را بهانه کند و راهی به غیر از استعفا برابر خودش نبیند.

پیشکسوت سابق استقلال تهران از این تیم جدا شد تا در شرایط مبهم این باشگاه محسن بیاتی نیا، بازیکن اسبق استقلال، به عنوان کاپیتان، مربی این تیم هم باشد و اینگونه جانشین دین محمدی معرفی شود. این باشگاه که مدیریتش تا به امروز واکنشی به این قضیه نداشت و سکوت را در برابر نتایج ضعیف لحاظ کرده شاید سقوط به دسته دوم را شاهد باشد.

راه آهن با گذشت 9هفته از رقابت‌های لیگ یک تنها یک تساوی کسب کرده و 8شکست را شاهد بود تا با یک امتیاز قعر جدول را از آن خود کند. نایب قهرمان سابق جام حذفی که بازیکنان زیادی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده اند هر چه زودتر باید سرمربی جدیدش را معرفی کند تا به این روند تلخ پایان بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز