خبرگزاری کار ایران

مهابادی: ورزشگاه حافظیه "خیر الموجودین" ماست / نتایج برق شیراز لطف خداست

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۹۲

سرمربی برق جدید شیراز معتقد است روند خوب این تیم ادامه دار خواهد بود و شاگردانش در حال حاضر بهترین تلاش را

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار روز گذشته برابر بادران تهران اظهار داشت: دیروز بازی سخت و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم. نسبت به هم شناحت داشتیم و بازی جذابی را با موقعیت‌های فراوان دیدیم.

وی ادامه داد: به نظرم بازیکنان ما باهوش‌تر بازی کردند و موفق شدیم از گل هایی که به ثمر رساندیم، محافظت کنیم. از لحاظ تغییر تاکتیکی و ترکیب روز به روز بهتر می‌شویم و با اینکه سیستم جدید در این دیدار به کار گرفتیم روند خوبی را از بازیکنان تیم شاهد بودم.

مهابادی درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز عنوان کرد: در حال حاضر خیرالموجودین ما اینگونه است. به هر حال وضعیت این ورزشگاه نسبت به گذشته بهتر شده و سازمان لیگ هم آن را تایید کرده است. زمین مصنوعی هم در استان داریم که شرایط مناسبی ندارد و ضمن اینکه امکانات مناسبی ندارد موجب مصدومیت بازیکنان می‌شود. ورزشگاه حافظیه فرصت دارد که شرایط بهتری را شاهد باشد.

سرمربی برق جدید شیراز درباره نتایج چند هفته اخیر این تیم و پیروزی‌های متوالی شاگردانش، خاطرنشان کرد: نتایجی که در حال حاضر رقم میزنیم لطف خداست و بازیکنان هم بهترین تلاششان را انجام می‌دهند. در این روزها آقای کامیاب، مدیرکل تربیت بدنی استان شیراز و آقای رودانی، مدیرعامل شرکت جندی شاپور،  پیگیر رقم پرداختی‌ بازیکنان هستند. شرکت جندی شاپور هم در فصل جدید کمک شایانی به ما کرده و پس از هر پیروزی پاداش‌هایی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز