خبرگزاری کار ایران

فردوسی‌پور نماینده باشگاه ما را مجبور به کری خواندن کرد؛

دست‌نشان: خوشحالم مایلی‌کهن به دیدن بازی ما آمد/ پرسپولیس شانسی برای صعود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۷۵

سرمربی ملوان در مورد وضعیت تیمش و پیروزی مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم حریف با توجه به تغییر در کادرفنی به انسجام خوبی رسیده است که بازی‌های این تیم در هفته‌های گذشته گواه این موضوع است. با این حال ما با وجود اینکه 5-6 بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم و چند بازیکن از تیم‌های پایه به میدان فرستاده بودیم هیچ فرصتی به حریف ندادیم و اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم با 5-6 گل در این بازی پیروز شویم.

وی افزود: بازیکنان ما به خاطر اتفاقات دیدارهای اخیر و اخراج‌های زیادی که داده‌ بودیم یک مقدار محتاط و کم ریسک شده بودند و برای همین یک مقدار بعد از رسیدن به گل عقب کشیدند ولی با این وجود آلومینیوم تنها توانست روی دروازه ما فشار بیاورد و موقعیتی ایجاد نکرد.

سرمربی ملوان در ادامه در مورد شرایط تیمش عنوان کرد: در طول هفته‌های گذشته در هیچ دیداری تیم کاملم را در اختیار نداشتم. تعداد زیاد محروم و مصدوم باعث شده از تیم امید و جوانان و حتی نوجوانان بازیکن به تیم اصلی بیاورم. دروازه‌بان تیم امید را توی گل گذاشتم و این موضوع تمرکز بازیکنان من را به هم زده است و در هر بازی موقعیت‌های زیادی خراب می‌کنیم و بارها پیروزی را با شکست یا تساوی عوض کردیم.

دست‌نشان با اشاره به اعتراض آلومینیومی‌ها به پنالتی اعلام شده از سوی داور گفت: هرکسی نظر خودش را دارد و ما هم در مورد خیلی صحنه‌ها نظرهایی داریم ولی پنالتی از این واضح‌تر وجود ندارد و از دوربین هم کاملاً مشخص بود. حتی با توجه به اینکه مهاجم ما در موقعیت صد در صد گل قرار داشت بازیکن خاطی می‌توانست اخراج شود.

سرمربی ملوان با اشاره به حضور مایلی‌کهن در ورزشگاه و دیدن بازی از نزدیک توسط او بیان کرد: من ایشان را ندیدم ولی باعث افتخار است که یکی از بزرگان فوتبال ما به دیدن بازی آمده است و از این موضوع خوشحالم.

وی در مورد قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل با استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: فعلاً به فکر دیدار با ایران‌جوان هستیم و تا این لحظه استقلال خوزستان برای ما فقط یک اسم است چرا که نمی‌دانیم تا آن موقع کدام بازیکن را داریم و کدام بازیکن را نداریم و شرایط حریف چگونه است.

سرمربی ملوان با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در برنامه نود در قرعه‌کشی جام حذفی گفت: وقتی فردوسی‌پور از عابدزاده می‌پرسد استقلال قهرمان می‌شود یا پرسپولیس، معنی‌اش این است که بقیه تیم‌ها الکی شرکت کرده‌اند و آقای نوری‌زاد هم مجبور به واکنش شد و اشاره کرد که ملوان یکی از پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی است و مجبور شد کری بخواند. امیدوارم این اتفاق بیافتد و ملوان قهرمان حذفی شود.

دست‌نشان در پایان با اشاره به دیدار امروز پرسپولیس مقابل الهلال تصریح کرد: با توجه به نتیجه بازی رفت عملاً پرسپولیس شانسی برای صعود ندارد ولی امیدوارم با یک نتیجه خوب در این بازی پیروز شود و اعاده حیثیت کند. تیم‌های عربی از هیچ جهت به فوتبال ما نمی‌رسند و اگر در رقابت‌های باشگاهی نتیجه می‌گیرند به خاطر پولی است که خرج می‌کنند نه به خاطر فوتبالشان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز