خبرگزاری کار ایران

ضعیف کشی به سبک صبای قم؛ آقای کارشناس بالاخره برد!

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۴۰

صبای قم با گذشت 9هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول بالاخره موفق شد به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران روز گذشته با پیگیری 9دیدار به پایان رسید تا صبای قم بالاخره به اولین سه امتیاز کامل فصل جدیدش دست پیدا کند. دیدار این تیم برابر راه آهن با گلزنی سعید حلافی به پایان رسید؛ پیروزی که برابر ضعیفترین تیم لیگ یک رقم خورد.

صبای قم که با نتایج ضعیف فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد و تا آخرین روزهای پیش از شروع فصل جدید حضورش در این رقابت‌ها نامعلوم بود، با هدایت سهراب بختیار زاده کار در لیگ یک را آغاز کرد اما پس از دو هفته مدیریت باشگاه تغییر کرد تا سرمربی و کادرفنی این تیم هم تعویض شوند.

کار هومن افاضلی به عنوان سرمربی در این تیم از هفته سوم با شکست سنگین برابر خونه به خونه آغاز شد. آنها در ادامه با ملوان به تساوی رسیدند و برابر ایرانجوان هم یک امتیاز کسب کردند. پس از این صبا در هفته ششم مقابل گل گهر متوقف شدند و در هفتمین هفته این مسابقات از برق جدید شیراز شکست خوردند. هفته هشتم هم با تساوی مقابل شهرداری ماهشهر به پایان رسید تا آنها روز گذشته از قعرنشین جدول به نوعی انتقام بگیرند و روند نتیجه نگرفتنشان را تلافی کنند.

راه آهن تهران که در فصل جدید حتی یک گل هم به ثمر نرسانده روز گذشته شکست برابر صبا را هم متحمل شد تا افاضلی و شاگردانش که شاکیان مالی دارند از برخی فشارها فرار کنند. صبا هم اکنون با 8امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز