خبرگزاری کار ایران

دعوا میان تیم‌های اصفهانی بالا گرفت؛

بیانیه سپاهان در واکنش به بیانیه ذوب‌آهن: قرارداد ورزشگاه فولادشهر موجود است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۲۶

مدیر رسانه‌ای سپاهان نسبت به بیاینه روز گذشته باشگاه ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در مورد مبلغ اجاره ورزشگاه نقش جهان که مورد درخواست باشگاه ذوب‌آهن واقع شده بود صحبت‌هایی مطرح کرد که در آن  مبلغ اجاره ورزشگاه فولادشهر توسط این باشگاه که 70 میلیون تومان برای هر بازی عنوان شده بود، با واکنش روابط عمومی ذوب‌آهن و تکذیب این مبلغ همراه شده بود و مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در پاسخ به این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرد.

مرتضی رمضانی رادمدیر رسانه ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی به بیانیه اخیر باشگاه ذوب آهن واکنش نشان داد. در این یادداشت آمده است:

باشگاه ذوب‌آهن در بیانیه اخیر خود در مورد شفاف‌سازی مبلغ اجاره ورزشگاه فولادشهر مطالبی را عنوان نموده که این مطالب عین صحبت های مدیرعامل سپاهان است و نیازی نبود که این بیانیه در تکذیب سخنان آقای طاهری و یا شفاف‌سازی کردن آنها منتشر شود.

مهندس محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگوی اخیر خود عنوان نموده که مبلغ اجاره فولادشهر 44 میلیون بوده که با اضافه شدن آپشن نور در ورزشگاه 12 میلیون به این عدد اضافه می‌شد و درمسابقات‌مان زیر نور عددی بیش از 56 میلیون تومان توسط باشگاه سپاهان به ذوب آهن پرداخت می‌شد. در مسابقات ویژه مانند دیدار با استقلال و پرسپولیس که خود ذوب آهن نیز تائید نموده که سپاهان باید طبق قرارداد، سی درصد بیشتر پرداختی داشته باشد و البته فراموش نکنیم عمده این دیدارها نیز ولو برای دقایقی زیر نور برگزار شده است. حالا شما سی درصد به پنجاه و شش میلیون و اندی اضافه و آن وقت می بینید که عددی بیش از 70 میلیون تومان به دست می‌آید. پس در جریان باشید که صحبت‌های محسن طاهری نیازی به تکذیب ندارد و عین واقعیت‌های قرارداد منعقد شده است.

-  بسیار خوشحالیم که آغاز گر توسعه ورزشگاه فولاد‌شهر بوده‌ایم، در دهه هشتاد با توجه به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و طبق الزامات ای اف سی، ورزشگاه فولادشهر در مسیر توسعه و تجهیز قرار گرفت تا در سال‌های بعد ذوب‌آهن نیز برای رقابت‌های آسیایی مشکلی از این جهت نداشته باشد و امروزه بتواند از فولادشهر به عنوان ورزشگاهی مجهز و مدرن یاد کند.

-  از آنجایی که دوستان مان در روابط‌ عمومی ذوب‌آهن همه افتخارات سپاهان را متعلق به ورزشگاه فولادشهر دانسته‌اند جا دارد تا یادآوری کنیم اولین قهرمانی لیگ برتر و برخی قهرمانی‌های جام حذفی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به دست آمده است و خوشحالیم که پس از سالها دوباره در نقش جهانی تکمیل شده به میدان می رویم و مصممیم تا آن خاطرات خوش را هر چه زودتر در این استادیوم زیبا تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز