خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مردم روزی برای استقلال تصمیم بگیرند

مجتبی جباری: آقای مدیرعامل باید جوابی برای این حرکت اشتباهش داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۵۸

مجتبی جباری نسبت به تشویق هواداران استقلال در دقیقه هشت بازی و همچنین رفتاری که طی این مدت با او شد به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، کاپیتان آبی‌ها بعد از چند فصل حضور در لیگ قطر دوباره به جمع آبی‌ها بازگشت اما بعد از گذشت چند هفته از سوی مدیریت تیم از جمع بازیکنان کنار گذاشته شد. با جباری درخصوص آخرین شرایط خودش، بحث کنار گذاشتن قائدی و آینده فوتبالی‌اش همکلام شدیم که در ذیل می‌خوانید.

 

هواداران استقلال در بازی مقابل فولاد برای شما سنگ تمام گذاشتند.

از هواداران استقلال تشکر می‌کنم آنها واقعا فهیم هستند. حمایت خوبی از تیم و بازیکنان دارند و نکته مهم این است که مسایل را به خوبی متوجه می‌شوند. یکی از انگیزه‌هایی که به استقلال آمدم حضور یکی از تماشاگران فهیم بود.

 

نکته مهم دقیقه هشت بازی بود که هواداران استقلال همگی نام شما را در ورزشگاه فریاد زدند.

فکر می‌کنم تماشاگران استقلال از این ناراحت هستند که با بازیکنان قدیمی برخوردهای خوبی صورت نمی‌گیرد. خوشحالم آنها خوب و بد فوتبال را متوجه می‌شوند. اینجا فقط بحث من نیست. این برخوردهای بد با آرش برهانی، وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان و خیلی کسان دیگر انجام شده است. خیلی راحت این بازیکنان بزرگ از تیم کنار گذاشته می‌شوند و هیچ دلیلی از باشگاه برای کنار گذاشته شدن آنها عنوان نمی‌شود. فکر می‌کنم مردم خواهان این هستند که به این برخوردهای ناشایست پایان داده شود و به نوعی متولیان و مسوولان باشگاه‌ها مسوولیت پذیرتر باشند. این اتفاقی که در این بازی رخ داد انعکاس حرف مردم بود. خیلی وقت بود آنها می‌خواستند این مسایل را عنوان کنند ولی نمی‌توانستند. مردم در صفحات مجازی لطف زیادی به من دارند و همین انگیزه من را دوچندان کرده است. هواداران استقلال می‌خواهند نارضایتی خود را از نحوه برخورد با بازیکنان اعلام کنند و به همین دلیل این‌گونه من را مورد لطف قرار می‌دهند. به این تماشاگران افتخار می‌کنم و تا روزی که در استقلال باشم با جان و دل در تیم محبوبم بازی خواهم کرد. امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد و مردم برای تیم که صاحبان اصلی آن هستند تصمیم بگیرند.

 

قبول دارید هواداران استقلال شما را خیلی دوست دارند؟

این را همیشه بدانید هر تیمی که هوادار دارد یعنی نصف موفقیت را رفته است. شاید باورتان نشود هواداران استقلال همیشه در موقعیت‌های حساس به من محبت داشتند و همین اتفاقات است که باعث می‌شود خستگی از تن بازیکن بیرون رود. همیشه در سال‌های حضورم در استقلال از لطف هواداران این تیم برخوردار بوده‌ام و این را هرگز فراموش نخواهم کرد.

 

مهدی قائدی بازیکنی بوده که همیشه از شما تعریف کرده اما از سوی سرمربی کنار گذاشته شده است.

امیدوارم مساله قائدی مدیریت خوبی شود. او از پتانسیل خوبی برای رسیدن به موفقیت برخوردار است. فکر نمی‌کنم این مشکل بزرگی باشد البته که من کنار تیم نبودم و نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی رخ داده اما این را هم بدانید که فوتبالیست دچار فراز و نشیب می‌شود. قائدی پسر بسیار خوبی است امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل شود.

 

خیلی وقت است که در کنار استقلال حضور ندارید، بالاخره چه زمانی تکلیف جباری با این تیم مشخص خواهد شد؟

 خودم هم نمی‌دانم چه زمانی مشکلم حل می‌شود. فقط این را دوست دارم بدانم که دلیل این اتفاق را به خودم هم بگویند. همه می‌گویند تصمیم مدیریت بوده اما مدیریت گردن کادر فنی می‌اندازد و از این اتفاق خسته و ناامید شده‌ام. وقتی برای بازیکن بزرگ ارزش قائل نمی‌شوند وای به حال سایر بازیکنان. دلم برای جوانان تیم می‌سوزد. آنها بدی‌های فوتبال را می‌بینند.

 

نمی‌خواهید برای حل مشکل به باشگاه بروید؟

وقتی یک بازیکن بزرگ را بدون دلیل کنار می‌گذارند که البته این کار اشتباه است باید منتظر بمانید تا تکلیفت مشخص شود. فقط یک سوال دارم چرا مدیرعامل باشگاه توضیح حرکت اشتباه خود را نمی‌دهد. نزدیک به یک ماه است ما بلاتکلیف هستیم. بارها با مصاحبه‌های خودم خواسته‌ام ایشان به خودش بیاید اما متاسفانه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

گفتگو: حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز