خبرگزاری کار ایران

جلال حسینی: آماده بازی با الهلال هستیم/ وارد جنگ روانی در این بازی نخواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۳۸

کاپیتان پرسپولیس از شرایط خودش و تیمش پیش از دیدار با الهلال می‌گوید.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی که بعد از مدت‌ها درگیری با مصدومیت اکنون به شرایط بازی دست یافته، در نشست خبری نیز از آمادگی بالای هم‌تیمی‌هایش برای جبران نتیجه رفت خبر داد: همه می دانید که ما تا به اینجا بازی‌های خوبی را انجام دادیم. در حال حاضر مقابل تیمی بازی می‌کنیم که همواره شخصیت قهرمانی داشته است. آنها یکی از تیم‌های برتر آسیا هستند؛ اما ما هم تمرینات مناسبی را تا به اینجا پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا مهیای بازی فردا هستیم.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه‌ی ابراز امیدواری‌اش برای کسب نتیجه مقابل الهلال گفت: ما بازی رفت را باختیم. بازی رفت را با نتیجه سنگینی هم باختیم. اما باید همه چیز را برای حفظ شان خودمان و هواداران‌مان جبران کنیم و با قدرت در بازی فردا حاضر شویم.

خبرنگار الجزیره از سیدجلال حسینی پرسید که بازیکنان پرسپولیس فوتبال خشنی را ارائه می‌دهند و در بازی رفت نیز بارها قصد صدمه به الهلالی‌ها را داشتند، آیا در بازی فردا هم این اتفاق رخ خواهد داد: من فکر می‌کنم شما بازی را ندیدید. چون به نظرم الهلال ضربات بیشتری به بازیکنان پرسپولیس زد. ما یک چیز یاد گرفتیم که خوب تمرین کنیم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و به دنبال این حرف‌ها و جنگ‌های حاشیه‌ای نخواهیم بود. ما تلاش می‌کنیم و آماده یک بازی سخت هستیم. در مورد داور و مسائل حاشیه‌ای حرفی نداریم.

سیدجلال حسینی نیز در واکنش به سوالی در خصوص غیبت او در بازی رفت و شرایطش برای جدال برگشت نیز گفت: متاسفانه ما فرشاد، مهدی طارمی و حسین ماهینی را نداریم؛ اما من و کمال و محمد انصاری برگشتیم. بازی الهلال فرق می‌کند، آنها یک تیم حرفه‌ای هستند. نتیجه بدی گرفتیم؛ اما مطمئنا فردا یک بازی متفاوت خواهد بود. باید خیلی بیشتر از گذشته تلاش کنیم. ما امکانات سه تیم دیگر این مرحله را نداریم. ما حتی حق میزبانی هم نداشتیم؛ اما با کمک هواداران و حمایت آنها به این مرحله رسیدیم. در مرحله‌ای هستیم که حریفان قدرتمندتر هستند. خیلی سخت است مقابل تیمی مثل الهلال و نتیجه‌ 4 بر 0 کار را سخت کرده؛ اما ما آماده‌ی مبارزه 90 دقیقه‌ای با این تیم هستیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش پیش از این نیز توانسته دو بار برابر الوحده و الاهلی نتایج را به سود خود عوض کند و چقدر این امیدواری برابر الهلال وجود دارد گفت: هر چیزی امکان تغییر دارد. این بازی بین فوتبالیست‌هاست و فردا قرار است در زمین بجنگند و ما اکنون در جمع 4 تیم آسیا هستیم و نتیجه بدی در دیدار رفت کسب کردیم و منتظر اتفاقات هستیم و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد. من، شجاع، محمد انصاری، مسلمان و تمام تیم به طور کلی تلاش خواهیم کرد. بازیکنان جوانی داریم که آماده این بازی هستند و امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز