خبرگزاری کار ایران

شیری: آماده دیدار سخت مقابل تراکتور می‌شویم / کورس با پرسپولیس قطعا سخت است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۸۵

مدافع پیکان تهران معتقد است آنها برای هر بازی برنامه جداگانه‌ای دارند و رقابت با تیم‌های مطرح در رده‌های بالای جدول تمرکز بیشتری را خواستار است.

به گزارش ایلنا، مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر سیاه جامگان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و سیاه جامگان را هم از پیش رو برداشتیم. ریکاوری را از سر گرفتیم و آماده دیدار سخت برابر تراکتورسازی می‌شویم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان یکدست شده‌اند و خداراشکر می‌کنم که بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم. باشگاه آرامی داریم و با همین آرامش تنها به تمرینات و بازی‌ها فکر می‌کنیم. هیچ مشکل و حاشیه‌ای هم نداریم و تنها برای رسیدن به اهدافمان تلاش می‌کنیم.

مدافع پیکان تهران درباره برنامه این تیم در آینده عنوان کرد: هدف کل بازیکنان طبق برنامه آقای جلالی بازی به بازی پیش رفتن است. سعی ما بهترین نمایش در هر بازی است. نه اینکه از الان قول سهمیه بدهیم و به دنبال قهرمانی یا نایب قهرمانی باشیم. یک تیم جوان و بدون حاشیه هستیم که سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم.

شیری درباره حضور پیکان در رده های بالایی جدول و کورس با تیم‌های مطرح همانند پرسپولیس خاطرنشان کرد: قطعا رقابت و کورس با تیم‌های بزرگ برای ما سخت است و باید تمرکز بالایی را به کار بگیریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز