خبرگزاری کار ایران

سائول: از اینکه گل نمی‌زدم احساس گناه داشتم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۵۲

سائول نیگوئس، هافبک اتلتیکو مادرید گفته که از اینکه گل نمی‌زده، نگران بوده است.

به گزارش ایلنا، این بازیکن در جریان تساوی یک بر یک برابر بارسلونا گل تیمش را زد. هافبک 22ساله با شوتی زیبا از گوشه محوطه جریمه، توپ را به دروازه بارسلونا رساند.

سائول گفت: «کمی احساس گناه می‌کردم که گل نمی‌زنم. چندین بازی در این فصل بود که فرصت گلزنی نداشتم و گل هم نزدم. در این بازی فضا مقابل محوطه جریمه فراهم شد و مصمم بودم گل بزنم. از اینکه سرانجام توانستم گل بزنم خیالم راحت شد.»

این تساوی بیش از همه به سود رئال مادرید شد اما سائول حس می‌کند که تعداد موقعیت‌های اتلتیکو برابر بارسلونا نشانه مثبتی است: «بارسلونا تیمی بزرگ است. زمانی که آنها فرصت داشته باشند متوقف کردنشان سخت است ولی یان اوبلاک چندین واکنش خوب داشت. ما هم چند حرکت خوب در زمین نشان دادیم.»

دیگو سیمئونه به این مشهور است که در بازی‌های مهم هوشیاری تاکتیکی بالایی دارد. سائول درباره برنامه بازی گفت: «برنامه ما این بود که عقب بنشینیم و وقتی که آنها فضاها را خالی می‌گذارند حمله کنیم. در زمین آنها می‌خواستیم توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم چون این کار باعث می‌شد انرژی آنها بیشتر تحلیل برود. در نیمه دوم هم توانستیم این کار را انجام دهیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز