خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: حواشی اخیر حاصل یک شوخی نا‌به‌جا بود/ می‌خواهند از این فضا علیه تراکتور سواستفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۲۱

سرمربی تراکتورسازی نسبت به حواشی اخیر مربوط به دو بازیکن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در گفت و گو با سایت رسمی تراکتورسازی پیرامون لغو نشست خبری بعد از مسابقه با پارس جنوبی گفت: ما مثل همه بازی‌ها برای حضور در کنفرانس خبری آماده بودیم که اعلام شد نشست مهدی تارتار برگزار نشده و خبرنگاران نشست را ترک کرده‌اند به همین دلیل ما هم در نشست حضور پیدا نکردیم و هیچ مسئله خاص دیگری در میان نبود.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص مسائلی که در این روزها از سوی رسانه‌ها مطرح شده و حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده است گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که چرا این مسئله را تا این حد بزرگ کردند و این موضوع به یک هجمه گسترده علیه مهدی کیانی تبدیل شده است. همه چیز حاصل یک شوخی نا به جا بوده که نباید حالا به یک مسئله بحرانی مبدل شود. مسئولان تیم و همین‌طور باشگاه هم به موقع با موضوع برخورد کردند و واکنش مناسب نشان داده شد. کمیته انضباطی باشگاه هم به دلیل همین شوخی‌ها هر دو بازیکن را توبیخ و جریمه کرده اما نباید چنین مساله‌ای را به بهانه‌ای تبدیل کنیم تا یک بازیکن را مورد حملات همه جانبه قرار بدهیم.

گل محمدی اضافه کرد: مهدی همیشه رابطه خوبی با اعضای تیم و خصوصا بازیکنان جوان داشته و با همه بچه‌ها شوخی می‌کند. این مسئله هم از یک شوخی آغاز شده و چیز دیگری نبوده. خود مهدی هم بسیار ناراحت است که یک اتفاق ناخواسته روی داده و قطعا هیچ قصد و نیتی وجود نداشته است. در حال حاضر هم هیچ دلخوری و ناراحتی بین اعضای تیم وجود ندارد اما من فکر می‌کنم بعضی‌ها می‌خواهند از این فضا سواستفاده کنند و آرامش تراکتورسازی را بر هم بزنند. خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم ما حاکم است و همه بچه‌ها با هم رابطه نزدیک و صمیمی دارند. این درست نیست که تلاش کنند این فضا را بر هم بزنند و برای تیمی که دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بوده بحران تازه‌ای به وجود آورند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: به عقیده من برخورد لازم در قبال یک شوخی نا‌به‌جا صورت گرفته و دیگر دلیلی برای ادامه دادن به این موضوع وجود ندارد. از رسانه‌ها هم درخواست می‌کنم در این موضوع نقش سازنده داشته باشند و دچار افراط یا زیاده روی نشوند. مهدی کیانی بازیکن با سابقه این باشگاه است که سال‌ها برای تراکتورسازی زحمت کشیده و درست نیست مورد حملات غیرمنصفانه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز