خبرگزاری کار ایران

استقلال بهتره شده ولی هنوز جای کار دارد

برهانی: قائدی نمی‌داند در چه تیمی بازی می‌کند/ امیدوارم کی‌روش گلر استقلال را به تیم ملی دعوت کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۳۶

مهاجم سابق استقلال به تشریح وضعیت تیم پیش از دربی تهران پرداخت.

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اولین بازی استقلال با هدایت شفر اظهار داشت: بازی خوبی از استقلال دیدیم و تغییراتی به وضوح در تیم قابل مشاهده بود، بازی منسجم‌تر شده بود و در موقعیت‌سازی بهتر عمل کرده بودیم ولی تیم هنوز جای کار دارد و مهاجمان به فرصت بیشتری نیاز دارند تا به تمرکز و شرایط روحی خوبی برسند.

وی در مورد عملکرد مهاجمان استقلال گفت: شهباززاده مهاجم خوبی است که می‌تواند کار را برای استقلال در بیاورد. سایر نفرات از جمله قربانی و بیت‌سعید هم از مهاجمان خوب ایران هستند ولی به دلیل اشفتگی تیم و زیر فشار بودن، تمرکز نداشتند و باید روی این مورد کار شود تا بتوانند توانایی‌هایشان را نشان دهند و مطمئنم در آینده گلزنی‌شان را شروع می‌کنند.

مهاجم سابق استقلال با اشاره به کنار گذاشته شدن جباری از استقلال هم عنوان کرد: جباری یک گوهر نایاب برای استقلال است و مسئولان و کادرفنی تیم متاسفانه نمی‌دانند چه مهره ارزشمندی را دارند از دست می‌دهند. جباری در روز فوت پدرش برای استقلال بازی کرد و نمی‌توان تعصب او را به تیم زیر سوال برد. از طرفی اخلاق خاص جباری را باید شناخت تا با او دچار مشکل نشد. اگر انتقادی می‌کند از سر دلسوزی است. همه که نباید به به و چه‌چه کنند، قرار باشد جباری حرف نزند پس چه کسی صحبت کند؟

برهانی با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد مهدی قائدی و کنار گذاشتنش از تمرین بزرگسالان عنوان کرد: قائدی بازیکن خوبی است و از نظر فنی به کار استقلال می‌آید ولی او متاسفانه هنوز نمی‌داند برای چه تیمی بازی می‌کند و پیراهن چه تیمی را بر تن دارد. بازیکنانی بوده‌اند که در تیم ملی پست کلیدی داشتند ولی روی نیمکت استقلال می‌نشستند و نیمکت نشینی در این تیم هم آرزوی خیلی‌هاست. بازیکنان بزرگ تیم و با تجربه‌تر‌ها باید با او صحبت کنند و توجیهش کنند. کنار رشد فنی باید رشد شخصیتی و اخلاقی هم صورت بگیرد.

وی در مورد حضور حسین حسینی در ترکیب اصلی استقلال هم عنوان کرد: حسینی سرمایه استقلال است و از سال‌ها پیش در کنار تیم تمرین می‌کرده است و حتی در بازی‌های درون تیمی هم به او بازی نمی‌رسید ولی انقدر تلاش کرد تا الان به یکی از بهترین گلرهای ایران تبدیل شده است و امیدوارم کی‌روش هم او را ببیند و در تیم ملی از او استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی عنوان کرد: دربی قابل پیش‌بینی نیست و در دوران حضور خودم بازی‌هایی بوده که فکر می‌کردم با اختلاف ببریم ولی باختیم و یا برعکس آن هم پیش آمده است و امیدوارم بازی زیبایی باشد.

برهانی در پایان با اشاره به برگشتنش به تیم داماش و وضعیت تیم گفت: من به خاطر قول و قرارها و بازیکنانی که به خاطر من به تیم آمده بودند قبول کردم برگردم ولی بازیکنان متاسفانه تفکر حرفه‌ای ندارند. شب قبل از بازی 3 بازیکن تیم من رفتند جایی فوتبال بازی کردند در حالیکه من در مورد اهمیت بازی تیم با آنها صحبت کرده بودم. متاسفانه تعهد کاری و تفکر حرفه‌ای در برخی از بازیکنان ما وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز