خبرگزاری کار ایران

اقدام نامحسوس نیمار برای ضربه زدن به بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۳۵

باشگاه فرانسوی همچنان امیدوار است که هافبک برزیلی لیورپول را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، سایت فرانسوی «دیس اسپورت» گزارش کرده است که نیمار، مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به آنترو انریکه، مدیر ورزشی این باشگاه توصیه کرده است که هموطن او فیلیپه کوتینیو را از لیورپول بخرد.

کوتینیو بازیکنی بود که بارسایی‌ها تابستان امسال تمام تلاش‌شان را برای خریدنش از لیورپول انجام دادند تا او را جانشین نیمار کنند اما به دلیل رقم بالایی که قرمزپوشان مرسی ساید می‌خواستند از خرید او منصرف شدند.

اکنون گفته می‌شود که احتمال دارد بارسلونا دوباره دست به کار شود تا ماه ژانویه کوتینیو را بخرد اما نیمار دوست دارد باشگاه سابقش را در رسیدن به هموطن او ناکام بگذارد. به گزارش این سایت انریکه مذاکراتی را با کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های کوتینیو آغاز کرده و سعی دارد که او را برای فرستادن بازیکن برزیلی‌اش به پارک‌دو‌پرنس متقاعد کند.

گفته می‌شود که پاریس در سال 2018 قصد دارد خریدهای جدیدی از لیگ برتر انگلیس انجام دهد که در صدر گزینه‌های مورد نظرش نام بازیکنانی مانند کوتینیو و الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی آرسنال دیده می‌شود اما کوتینیو به خاطر رابطه‌ بهتری که با نیمار دارد، به سانچس ترجیح داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز