خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: هرگز به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۱۴

سرمربی منچسترسیتی به اظهارات موریسیو پوچتینو واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پوچتینو مدعی بود گواردیولا با گفتن اینکه تاتنهام «تیم هری کین» است، به او و بازیکنانش بی‌احترامی کرده. گواردیولا بعد از پیروزی برابر چلسی و بازگشت به صدر جدول در آخرین دیدار قبل از تعطیلات بازی‌های ملی درباره رقبای قهرمانی سیتی گفت: «ما در سپتامبر هستیم، چلسی فصل قبل 13 بازی پشت سر هم برده، منچستریونایتد را داریم و تیم هری کین را که هر بازی دو یا سه گل می‌زند.» کین در ماه سپتامبر فرمی عالی داشت و 13 گل برای کشور و باشگاهش زد تا جایزه بازیکن ماه لیگ برتر را به دست آورد. این مهاجم 24 ساله این روند را ادامه داد و در 2 برد یک بر صفر انگلیس برابر اسلوونی و لیتوانی گل‌های «سه شیر» را زد تا به جام جهانی بروند اما مربی تاتنهام از صحبت‌های همتای اسپانیایی‌اش خوشش نیامد. مربی سابق اسپانیول اظهارات گواردیولا را ناراحت کننده توصیف کرد و گفت: «پپ را خیلی خوب می‌شناسم و وقتی هیجان زده می‌شود بعد از یک پیروزی فوق‌العاده مقابل چلسی گاهی نمی‌تواند جایگاهش را حفظ و مثل یک جنتلمن رفتار کند. حرف‌های او بی‌احترامی به خیلی‌ها بود.»

گواردیولا چند ساعت بعد از کنفرانس خبری پوچتینو گفت: «من بی‌احترامی کردم؟» بعد نگاهی به میز کرد و سرش را تکان داد: «فکر می‌کنم موریسیو به خاطر این همه دیدارهایی که با هم داشتیم و با هم حرف می‌زدیم، می‌داند که انگلیسی من خیلی خوب نیست. من هرگز در کنفرانس خبری به یک همکار بی‌احترامی نمی‌کنم، هرگز. وقتی گفتم تیم هری کین به خاطر این بود که او گل‌های زیادی می‌زد. خیلی خوب می‌دانم که تاتنهام فقط هری کین نیست.»

گواردیولا فصل قبل بارها از شیوه تاتنهام زیر نظر پوچتینو تعریف کرد. تیم شمال لندن نخستین شکست فصل را به تیم او تحمیل کرد و در ماه ژانویه هم در ورزشگاه اتحاد به تساوی 2 بر 2 دست یافت. سیتی در تابستان کایل واکر، دفاع راست تاتنهام را خرید و گواردیولا مایل بود تحسین‌های قبلی را یادآوری کند: «فکر می‌کنم هیچ کس فصل قبل به اندازه من از آنها تعریف نکرد. وقتی در نیمه‌نهایی جام حذفی به چلسی باختند، گفتم باورکردنی نیست چون چلسی چهار شوت در چارچوب داشت و چهار گل زد. همیشه گفته‌ام تاتنهام یکی از بهترین تیم‌ها است. برای کاری که تاتنهام در دو یا سه سال اخیر در لیگ برتر کرده احترام زیادی قایلم. فقط کافی است حرف‌های من را درباره این تیم مرور کنید.»

گواردیولا در دوران حضور ژوزه مورینیو در بارسلونا با او برخوردهایی داشت که در انگلیس تکرار نشد و حالا نمی‌خواهد جنگ لفظی تازه‌ای ایجاد شود: «شاید باید می‌گفتم تیم پوچتینو. به این خاطر گفتم که هری کین برابر هادرزفیلد دو گل دیگر زد. بعد هم گل‌های بیشتری برای تیم ملی زد. فکر می‌کنم موریسیو اشتباه کرد. هرگز، هرگز در حرفه‌ام به کسی بی‌احترامی نکردم. شاید بتوانم جواب بدهم اگر کسی به تیم یا باشگاهم حمله کند اما هرگز به کاری که موریسیو و تاتنهام کرده، بی‌احترامی نمی‌کنم. هرچه گفتم، تمام شد.»

سید علی بلندنظر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز