خبرگزاری کار ایران

در آستانه دربی بزرگ ایتالیا؛ دوباره میلان، دوباره غول ها

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۰۶

«دربی دلا مادونینا» دوباره متفاوت شده. ورزشگاه پر می‌شود و شهر امیدوار است یک بار دیگر شاهد یکی از بازی‌های درجه اول اروپا باشد.

به گزارش ایلنا، دوباره برخی بازیکنان فوق‌العاده سری A قرار است رودرروی هم قرار گیرند و غول‌های میلانی به دنبال این هستند که ثابت کنند پروژه خاور دوری آنها تا چه حد پیشرفت داشته. این یعنی شهرآورد میلان باز هم در این شهر مد شده و یک بار دیگر بازیکنان برای غرور و افتخارشان می‌جنگند و استعداد و نبوغشان را بروز می‌دهند.

در آستانه دربی بزرگ ایتالیا؛ دوباره میلان، دوباره غول ها

اینتر تمام بازی‌هایش تا اینجا به غیر از یکی را برده اما این همه داستان نیست. پیروزی برابر فیورنتینا امیدوارکننده بود و رم را برای مدتی عقب نگه داشتند تا اینکه در پایان ضربات کاری به این تیم وارد کرد. بعد از آن بازی با کروتونه، بنونتو، اسپال و جنوا همه با بازی‌های خوب این تیم با پیروزی به پایان رسیده هر چند برابر بولونیا یک بر یک متوقف شدند و البته باید این تیم را در مرحله انطباق دانست. ناتوانی در پیداکردن بازیساز باثبات، وارد نشدن بال‌ها به سیستم بازی تیم و ضرباهنگ کند دردسرهای لوچانو اسپالتی است هرچند نکته‌های مثبت سنگینی بسیار بیشتری دارد.

پیروزی در شهرآورد می‌تواند ظرفیت واقعی اینتر برای پایان دادن فصل در میان سه تیم بالای جدول را به اثبات برساند ضمن اینکه می‌تواند از جمله مدعیان قهرمانی محسوب شود.

 اما قبل از شروع فصل همه حرف‌ها درباره میلان بود چون در بازی مقدماتی این تیم در لیگ اروپا بیش از 60 هزار نفر به سن‌سیرو آمدند. اینکه جان‌لوییجی دوناروما تصمیم گرفت بماند و 10 بازیکن جدید خریده شد، به میلانی‌ها فرصت داد دوباره رویاپردازی کنند؛ فکر می‌کردند تاریخ نه چندان موفق اخیر پایان می‌یابد و دوباره همه چیز عالی می‌شود.

وینچنزو مونتلا فصل قبل که باشگاه درگیر واگذاری به چینی‌ها بود، بیشتر از بازیکنان جوان آکادمی استفاده می‌کرد. با وجود آمدن ستاره‌های جدید این روند فراموش نشده و با اینکه در ابتدا امیدوارکننده بودند، نخستین بار در استادیو المپیکو لاتزیو این تیم را برد، بعد سمپدوریا و در نهایت رم در سن‌سیرو روسونری را مغلوب کردند. پیروزی در این شهرآورد، ثابت می‌کند پروژه میلان از ریل خارج نشده هرچند آمار میان دو مربی به نفع او نیست. مونتلا در سه بازی قبلی خود با اسپالتی سه شکست متحمل شده.

ترکیب احتمالی

اینتر: هاندانوویچ؛ دی آمبروزیو، اسکرینیار، میراندا، ناگاتومو؛ وچینو، بورخا والرو؛ کاندروا، ژوائو ماریو، پریشیچ؛ ایکاردی

میلان: دوناروما؛ موساکیو، بونوچی، رومانیولی؛ بورینی، کسی، بیلیا، بوناونتورا، رودریگس؛ سوسو، کالینیچ

منبع: سایت فوتبال ایتالیا

نکات آماری

آنتونیو کاندروا که هفته قبل در بازی ایتالیا با آلبانی در مقدماتی جام جهانی گل زد، روحیه خوبی دارد بخصوص برای این بازی که همیشه برایش خوش یمن بوده. او فصل قبل در هر دو بازی اینتر با میلان گل زد. اینتر از سپتامبر 2015 که با یک گل میلان را برده نتوانسته شهرآورد را به سود خود پایان دهد، یک بار شکست خورده و دو بار 2 بر 2 مساوی کرده. میلان آخرین بار در نوامبر 2010 به‌عنوان میهمان شهرآورد برنده شده و سه تساوی و سه شکست داشته. اینتر در 12 بازی خانگی اخیرش با میلان در لیگ تنها یک باخت داشته. پرگل‌ترین شهرآورد میلان در سال 1949 بوده که اینتر 6 بر 5 میلان را برده.

آخرین بار 80 سال پیش دو تیم سه تساوی پشت سر هم داشتند و برای حفظ این روند باید بازی امشب یک برنده داشته باشد. اینتر در 30 تا از 31 بازی خانگی آخرش گل زده. میلان تا اینجای فصل در 15 دقیقه پایانی بازی گل نزده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز