خبرگزاری کار ایران

خوشحالم هواداران ناامید نشدند؛

نزهتی: شکست سایپا دور از دسترس نبود / جوانان آینده سپیدرود را تامین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۴۳

مهاجم سپیدرود رشت معتقد است بازیکنان جوان در آینده می‌توانند کمک بزرگی به این تیم کنند.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره مصاف سپیدرود برابر سایپا در دیدار خارج از خانه اظهار داشت: بازی سختی را شاهد بودیم و آنها انصافا موقعیت‌های زیادی داشتند اما در نهایت از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده کردیم و یک امتیاز را به دست آوردیم. گل سایپا آفساید نبود. سرمربی ما وقتی به نشست خبری می‌رفت شنید که گل آفساید بوده و وقتی در رختکن فیلم را دیدیم، متوجه شدیم که اینطور نبوده است. 

نزهتی درباره گل دقایقی آخری که در بازی روز گذشته به ثمر رساند و یک امتیاز را برای سپیدرود رقم زد، عنوان کرد: خداراشکر که آخرین موقعیت با ارسال حسین ابراهیمی به من رسید و خوشحال شدم که با تلاش بازیکنان دل هواداران سپیدرود را شاد کردیم. جای خوشحالی دارد که با این نتیجه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند را ناامید نکردیم. این امتیازها در آینده به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بازی تدافعی را به نمایش گذاشتیم و روی ضد حملات حساب باز کرده بودیم. برای همین سایپا در نیمه اول فشار زیادی آورد. در نیمه دوم بازی هجومی را به نمایش گذاشتیم و بازی پایاپایی را دنبال کردیم. ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم و اگر از ابتدا بازی را تهاجمی پیش می‌بردیم پیروزی برابر آنها دور از دسترس نبود. سایپا چند هفته‌ای بود که نتیجه نمی‌گرفت. نباید حق را نادیده گرفت و آنها هم موقعیت‌های خوبی داشتند.

مهاجم سپیدرود درباره حضور چند بازیکن جوان در ترکیب سرخپوشان گفت: بالاخره جوانان همانطور که جای اشتباه دارند، می‌توانند در آینده به تیم کمک کنند. آقای نظرمحمدی بستر را فراهم کرده‌اند که آنها در سطح اول فوتبال ایران بازی کنند و مورذ توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز