خبرگزاری کار ایران

واکنش کرانچار به عملکرد داوری؛ به ما که می‌سد اینطور می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۰۵۲

سرمربی سپاهان اصفهان معتقد است در بازی‌های لیگ برتر عملکرد داوری برای شاگردانش متفاوت است.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار برابر سیاه جامگان مشهد گفت: دقیقه اول بازی انتظار داشتیم سیاه جامگان بازی بسته ارائه کند و از نظر من بازی بسیار حساسی را شاهد بودیم. بازیکنان ما به خط حمله سیاه جامگان اجازه خطر ندادند. فشار زیادی قبل از بازی روی خودمان احساس می‌کردیم و نیاز به پیروزی داشتیم. با این سه امتیاز بار روانی از روی دوش ما برداشته شد.

سرمربی سپاهان اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در بازی‌های قبل کسب کرده‌ایم، پیش از بازی تمریناتمان را تغییر دادیم. مشخص بود که باید تغییرات ایجاد می‌کردیم. طی ۴ هفته گذشته روی تمریناتمان دقت کردیم. در خط حمله، دفاع و خط میانی تغییر و تحول داشتیم. نفراتی که امروز به بازی آوردیم عملکرد خوبی داشتند. 

وی در ادامه درباره نمایش مروان حسین، هافبک عراقی سپاهان در دیدار امروز خاطرنشان کرد: مروان انتظارها را بر آورده نکرد. او استراحت کافی نداشت به دلیل اینکه از عراق به ایران آمده بود، خسته بود و سطح فنی که ما از او انتظار داشتیم را از خود نشان نداد. به همین دلیل در بین دو نیمه او را تعویض کردیم.

کرانچار ادامه داد: نیمکت‌نشینی مهرداد محمدی به این دلیل بود که ما سطحی که از او می‌خواستیم را انجام نداد، در این چند بازی اخیر انتظار ما را برآورده نکرد به همین دلیل تصمیم گرفتیم خط حمله را تغییر دهیم. مهدی رحیمی از عهده وظیفه خود برآمد و نشان داد می‌تواند به یک دفاع قابل قبول تبدیل شود. اگر به این شرایط ادامه دهیم یک نیمکت قوی خواهیم داشت. ما مهاجمان خوبی هم داریم.

سرمربی طلایی پوشان اصفهانی درخصوص عملکرد داوری بیان کرد: به زعم ما آن صحنه مشکوک پنالتی بود. نخستین باری نیست که داوری در مورد تیم ما این طور تصمیم می‌گیرد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازی مساوی بود و آن پنالتی می‌توانست به ما کمک کند. من به بازیکنانم گفته‌ام نباید اجازه دهند تصمیمات داوری روی روح و روان آنها تأثیر بگذارد. داوری در مورد تیم ما یک مقدار تصمیمات عجیب می‌گیرد. این درحالی است که برای برخی از تیم‌ها، داوران خوب انتخاب می‌شوند که در جزئی‌ترین صحنه‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند و به ما که می‌رسد این‌طور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز