خبرگزاری کار ایران

سپاهان همیشه جزو بهترین‌هاست؛

میثاقیان: جو سنگینی را شاهد بودیم / با پیروزی شاهکار می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۰۴۵

سرمربی سیاه جامگان معتقد است شاگردانش شرایط سختی را در دیدار برابر سپاهان تجربه کردند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: بازی برای هر دو تیم مهم بود. سپاهان در شهر خودش بازی می‌کرد و تجربه داشت و این تیم نباید انتهای جدول باشد. با تیمی بازی کردیم که انتهای جدول حق آنها نبود.

وی ادامه داد: گل اول را روی اشتباه دریافت کردیم و گل دوم را روی غفلت. زمانی که برای گلزنی اقدام کردیم، گل دوم را دریافت کردیم. امروز جو سنگینی را شاهد بودیم. شرایط برای داوری و مربیان هم سخت بود. هر دو تیم می‌خواستند ببرند. اگر ما می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم واقعاً شاهکار بود. در این جو نمی‌توانستیم کار کنیم. 

میثاقیان خاطرنشان کرد: اگر سپاهان این بازی را می‌باخت و یا مساوی می‌کرد شرایط برایش سخت می‌شد. ما تیم جوانی داریم و فکر می‌کنم شرایط برای ما بهتر خواهد شد البته سختی کار و چالش‌هایی وجود دارد که کار من هم همین است. چندین سال خدا کمک کرده با این شرایط کار کرده و موفق شده‌ام. ما می جنگیم که بالا بیاییم.  با این شرایط سپاهان، خوب بازی کردیم اما با غفلت گل خوردیم. من به سپاهان تبریک می‌گویم این تیم همیشه جزو بهترین‌های ایران بوده است. شرایط هر دو تیم هم در جدول مساوی بود.

سرمربی سیاه جامگان درباره انگیزه شاگردانش در این دیدار تصریح کرد: با تیم سپاهانی بازی کردیم که شرایطش از ما بحرانی‌تر بود ما تیم جوانی داریم و دو بازیکنمان برای اولین بار است که در لیگ بازی می‌کردند. چالش داریم اما فوتبال همین است. از این چالش‌ها و دردسرها زیاد دیده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز