خبرگزاری کار ایران

آرش افشین؛ خاطره تلخ، انگیزه زیاد و امید به درخشش مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۵۷

مهاجم فولاد خوزستان انگیزه زیادی برای درخشش و گلزنی مقابل تیم سابق خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنانی که در هفته نهم در ترکیب فولاد حضورش مقابل استقلال تهران جالب توجه خواهد بود، آرش افشین، مهاجم سوسنگردی این تیم است.

افشین که در همین تیم فولاد چهره شد و به فوتبال ایران معرفی شد، در سال‌های اوج خود مشتریان زیادی داشت و استقلال و پرسپولیس و سپاهان برایش دست به جیب شدند.

یکی از تیم‌هایی که به جد دنبال جذب آرش افشین بود، استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی بود که قرار بود ادامه رقابت‌های آسیایی را در فصل سیزدهم و از مرحله یک هشتم نهایی به بعد برگزار کند و آبی‌های پایتخت که برای ستاره سوم دورخیز کرده‌ بودند، افشین را هم در پلن قهرمانی آسیا در جمع نفرات خود جای داده بودند ولی آرش آن روزها سپاهان دست به نقد را ترجیح داد و مسیر اصفهان را در پیش گرفت.

افشین در هفته دوم لیگ سیزدهم مقابل استقلال به میدان رفت و دروازه آبی‌ها را هم گشود تا به نوعی دومین ضربه را پس از نرفتنش به استقلال به این تیم زده باشد.

روزگار اما از آن پس دیگر بر وفق مراد افشین نبود و دوران کم فروغ در سپاهان خیلی زود او را به فولاد باز گرداند و این بازگشت نه چندان موفق به جدایی در پایان فصل و گذراندن دوران خدمت سربازی در ملوان انجامید. افشین در ملوان هم اثری از روزهای اوج خودش نداشت و وقتی در فهرست مازاد این تیم قرار گرفت، در حالیکه کسی تصورش را نمی‌کرد با دعوت منصوریان به استقلال پیوست و قسمتش بود بعد از 3 سال در نهایت پیراهن تیم آبی پایتخت را تجربه کند.

حضور در استقلال شاید بدترین دوران بازی حرفه‌ای افشین به حساب بیاید و بازی‌های نه چندان قابل توجه و میخ شدن به نیمکت برای او چاره‌ای جز جدایی و پیوستن به همنام خوزستانی نداشت. انتقالی که اگرچه افشین را به روزهای اوجش باز نگرداند، ولی تا حدودی توانست او را از خطر تمام شدن و سقوط بیشتر نجات دهد و نمایش‌هایی نسبتاً خود کار خودش را کرد تا در پایان فصل همراه پورموسوی به فولاد برود و برای بار سوم ترکیب این تیم را تجربه کند.

افشین خاطره تلخی از حضور در استقلال تهران دارد و شاید همین انگیزه‌ای باشد برای او تا در دیدار هفته نهم در ترکیب فولاد بتواند توانایی‌هایش را که موفق نشد در لباس این تیم به اثبات برساند، در تقابل با آن به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز