خبرگزاری کار ایران

پایان هیاهو و جنجال؛ کاوانی و امباپه هزینه‌های نیمار را قبول کردند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۶۳

کاوانی و امباپه برای مهاجم برزیلی تیمشان آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش ایلنا، ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه امیدوارند که نیمار، ستاره پاری سن‌ژرمن فاتح توپ طلا شود. نیمار، کاوانی و امباپه در میان 30 نامزد نهایی توپ طلا هستند.

رابطه کاوانی و نیمار بر سر زدن یک ضربه پنالتی خراب شده بود اما اکنون این ملی‌پوش اروگوئه‌ای می‌گوید که مشکلات برطرف شده و امیدوار است این ستاره سابق بارسلونا به توپ طلا برسد. او گفت: «من با نیمار صحبت کردم و حرفم را به او زدم اما این مسائل باید در رختکن بماند. به شما نمی‌گویم که به هم چه گفتیم. تنها چیزی که می‌خواهم این است که همه آنهایی که به این تیم می‌آیند هدفشان جنگیدن برای اهداف تیم باشد. در این صورت افتخارات فردی هم در راه خواهند بود چون وقتی تیم عالی کار می‌کند، همه عالی خواهند بود. اگر ما بهترین بازیکنان دنیا را داشته باشیم برای من عالی است. من بارها گفته‌ام که می‌خواهم او توپ طلا را فتح کند، چون اگر این اتفاق بیفتد یعنی گل‌های زیادی زده و به تیم کمک کرده که قهرمانی به دست بیاورد. چیزی که من می‌خواهم قهرمانی است و این برای من جذاب است.»

نیمار در توپ طلای 2015 نفر سوم شد و سال گذشته هم پنجم شد. گفته می‌شود او به این دلیل به پاری سن‌ژرمن رفته که از زیر سایه لیونل مسی خارج شود. نیمار در پاریس در شش بازی در لیگ یک، شش گل زده و پنج گل ساخته است. او کمک کرده که تیمش در بازی‌هایش در لیگ قهرمانان هم برنده شود.

امباپه 18ساله هم از نیمار دفاع کرده است. او که جوان‌ترین بازیکنی است که تاکنون نامزد توپ طلا شده، می‌گوید: «خودم را در رقابت با هم‌تیمی‌هایم بر سر فتح توپ طلا نمی‌بینم. امروز نیمار بهترین بازیکن ماست. به این دلیل او در پی‌اس‌جی بیشترین بخت را برای فتح توپ طلا دارد. من اینجایم که به او کمک کنم و هر کاری انجام می‌دهم تا مطمئن شوم که او به این عنوان می‌رسد، چون بسیار نزدیک به فتح توپ طلا است. او همچنین به ما کمک خواهد کرد که برنده لیگ قهرمانان شویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز