خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان تمرین استقلال را به هم ریختند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۵۸۴

تمرین امروز استقلال با حضور ملی پوشان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در فاصله دو روز مانده به دیدار با فولاد خوزستان از ساعت 16 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پشت درهای بسته پیگیری کرد.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان در هتل المپیک جلسه آنالیز فولاد را برگزار کردند.در این نشست نقاط ضعف حریف روز جمعه بررسی شد.

*امید ابراهیمی، روزبه چشمی و وریا غفوری در محل تمرین استقلال حاضر شدند.این نفرات در همان ابتدای تمرین با وینفرد شفر عکس یادگاری گرفتند. این سه ملی پوش با سایر نفرات استقلال هم برخورد گرمی داشتند.

 

*در ابتدای تمرین بازیکنان با دویدن دور زمین بدن های خود را گرم کردند و سپس در گروه‌های چند نفره فوتبال تحت فشار انجام دادند. گلرهای استقلال هم در ابتدای تمرین فوتبال با دروازه‌های کوچک انجام دادند.

*جابر انصاری در تمرین امروز حضور نداشت اما یعقوب کریمی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

*نکته قابل توجه تمرین امروز نظارت کامل شفر روی برنامه‌های تاکیتیکی بود و بر خلاف روزهای گذشته مک‌در‌مورت امروز تاکتیکی جدی آبی‌پوشان را عهده‌دار نبود. در طول تمرین سرمربی آلمانی استقلال بارها و بارها با فریادهای خود نکات لازم را به شاگردانش اعلام کرد.

ملی پوشان تمرین استقلال را به هم ریختندملی پوشان تمرین استقلال را به هم ریختند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز