خبرگزاری کار ایران

توقع‌مان‌ این بود که مقابل ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا به میدان برویم

کریمویی: برخلاف توقع‌مان مسئولان شهری از پدیده حمایت نکردند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۴۷۲

مدیرعامل باشگاه پدیده، گفت: متاسفانه مسئولان محترم شهری و استانی آنطور که انتظار می‌رفت تاکنون از تیم پدیده حمایت نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا حمیدرضا کریمویی در واکنش به منتفی شدن میزبانی تیم پدیده از ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: از روز نخست‌ حضور در لیگ برتر هفدهم، مجموعه پدیده تمام تلاش خود را کرده‌ تا بتواند به بهترین شکل ممکن نتایجی در خور شان فوتبال خراسان را رقم بزند. هیچگاه نخواستیم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و در نهایت به نقطه‌ای رسیدیم که پس از ۸ هفته به رتبه دوم جدول رسیده‌ایم.

کریمویی تصریح کرد: اما برخلاف آنچه که توقع داشتیم و فکر می‌کردیم، متاسفانه مسئولین محترم شهری و استانی آنطور که انتظار می‌رفت تاکنون از تیم پدیده حمایت نکرده‌اند، توقع ما این بود که بتوانیم در مصاف با ذوب‌آهن در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) به میدان برویم و از نعمت حضور یار دوازدهم بهره‌مند شویم.

مدیرعامل باشگاه پدیده، خاطرنشان کرد: هر چند راه سخت است، اما امیدواریم در آینده نیز با کسب نتایج خوب در جمع مدعیان باقی بمانیم. بدون شک تمام انگیزه ها و انرژی مثبتی که در حال حاضر دریافت می‌کنیم از سوی هواداران دلسوز و همیشه همراه این تیم است. امیدوارم باری دیگر هواداران با تمام بی مهری‌هایی که توسط مسئولین به ورزش استان می‌شود با حضور پرشور در ورزشگاه ثامن الائمه ( ع ) کمک حال تیم فوتبال پدیده در این بازی بسیار حساس در روز جمعه باشند. به امید روزهای خوب برای ورزش شهر مشهد مقدس.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز