خبرگزاری کار ایران

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایلنا؛

برای استقلال متاسفم که مدیریتش به افتخاری سپرده/ آقایان بازیکنان شما نیستم تا اینگونه با من حرف بزنید/ متوجه شدم جباری و منصوریان بیراه نگفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۶۶

دروازه‌بان سابق استقلال تهران درخصوص جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه استقلال و ماجرای اردوی خارج از کشور این تیم مطرح شده بود، توضیحاتی را ارائه داد.

محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اینکه قرار بود با همکاری او استقلال در آمریکا اردو آماده سازی برپا کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه خیلی وقت بود ایران نبودم و خیلی هم نمی‌شود به مصاحبه‌ها استناد کرد، بعد از صحبت‌هایی که مسئولان استقلال انجام دادند متوجه شدم مجتبی جباری و علیرضا منصوریان چه رنج‌هایی در این تیم کشیده‌اند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم جباری و منصوریان در طول همکاری خود با این افراد خیلی بیراهه صحبت نکرده‌اند. متاسفم برای تیم بزرگ استقلال که مدیریتش به اینگونه افراد سپرده شده است.

محمدی افزود: من در خصوص آن جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شد باید بگویم باشگاه از من خواست یک جلسه خیلی معمولی برگزار کنیم. حتی می‌توانم در صورت نیاز اسم نفری را که ما را به جلسه دعوت کرده بود را اعلام کنم. سه هفته پیش در حین کلاس مربیگری B از طریق یکی از دوستان مشترک تلفن من به مسئولان استقلال داده شد که در نهایت چهارشنبه هفته گذشته آن جلسه برگزار شد. نیت من هم این بود که به استقلال تیم سابقم که خاطرات خوبی در آن داشتم کمک کنم. در آن جلسه‌ای که دوستان تشریف داشتند ما در خدمت آنها بودیم و افتخاری گفت چون دعوتنامه آماده نیست طوری مذاکره کنید که شان باشگاه استقلال حفظ شود و به گفته ایشان چون جلسه محرمانه بود من پس از خروج ازباشگاه با خبرنگاران صحبت نکردم. چون به من گفته بودند یک جلسه چهارنفره در سطح مدیریت خبرش بیرون نخواهد آمد که متاسفانه بعد از گذشت 72 ساعت ریز به ریز اتفاقات جلسه چاپ شد.

محمدی خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق با باشگاه تماس گرفتم و به آقای توفیقی که در جلسه حضور نداشت اعلام کردم در شرایط سیاسی فعلی کشور و اینکه باید تمام ارگان ها مجوزات لازم را بدهند امکان همکاری نیست و حتی انصراف خود را اعلام کردم چون نه به دنبال منافعی بودن و نه به دنبال عکس گرفتن.

دروازه‌بان سابق استقلال در مورد صحبت‌های روز گذشته افتخاری عنوان کرد: من بازیکن ایشان نیستم که با  این ادبیات با من صحبت می کند! شما از من خواستید که این کار را انجام بدهم و خدا را شکر چون من هیچ کاری را بدون مشاوره انجام نمی‌دهم، قبول کردم اما متاسفانه در فوتبال ایران هیچ چیزی سر جای خودش نیست و آدم‌ها به این راحتی دروغ می گویند. نمی‌خواستم پرونده دیگری به پرونده‌های استقلال اضافه شود و خدا را شکر با طناب دوستان به داخل چاه نرفتم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز