خبرگزاری کار ایران

تهدید کشاندن اعتصاب از تمرین به بازی؛

استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس حاضر نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۱۶

بازیکنان استقلال خوزستان قصد دارند در دیدار هفته نهم خود حاضر نشوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال خوزستان که در طول چندسال اخیر درگیر مشکلات مالی بوده است، هفته گذشته با اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات روبرو شده بود و مسئولان باشگاه به بازیکنان قول پرداخت بخشی از این مطالبات تا روز سه‌شنبه (امروز) را داده‌ بودند تا قاعله ختم شود.

با این وجود هنوز پولی به حساب بازیکنان ریخته نشده است و در صورتی که تا پایان امروز این وعده عملی نشود، استقلالی‌ها قصد دارند تصمیم جدیدی در این باره بگیرند و در تمرین امروز تیم در موردش صحبت و تصمیم‌گیری خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که طبق قراری که بازیکنان و کادرفنی گذاشته‌اند، عدم پرداخت مطالبات از سوی باشگاه ممکن است با اعتصاب بازیکنان در دیدار هفته نهم مقابل پرسپولیس در روز پنجشنبه همراه شود.

استقلال خوزستان فصل گذشته هم در چند مقطع درگیر چنین موضوعی بود و چند بار بازیکنان قصد عدم حضور در بازی‌های رسمی را داشتند که البته هر کدام به نوعی در فاصله کمی به بازی رفع و رجوع شد و اعتصابی صورت نگرفت.

باید دید در نهایت شاگردان ویسی که اوضاع خوبی در جدول هم ندارند چه تصمیمی برای دیدار با پرسپولیس می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز