خبرگزاری کار ایران

کریمی اشتباه کرد / با نظر شفر برزای نیم فصل استقلالی می‌شود

افتخاری: نیازی به عکس یادگاری با جباری ندارم، تیم پزشکی درحال تنظیم گزارش مصدومیت اوست/ به دنبال راهکار برای مشکل مگویان هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۷۰

سرمربی استقلال تهران در پایان نشست خبری امروز درباره قرارداد با شرکت برهان مبین، وضعیت مجتبی جباری و بهنام برزای، قرارداد هرایر مگویان و موضوعات دیگری صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیدرضا افتخاری در پایان نشست خبری امروز به همراه اسپانسر این باشگاه درباره شرایط بلیت فروشی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: آخرین جلسه ای که در فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شده که خود باشگاه ها از این به بعد بلیت فروشی را بر عهده بگیرند. باشگاه تصمیم می‌گیرد که شرکت برهان مبین با یک قرارداد جدید این کار را انجام بدهد یا به شرکت دیگری واگذار کند. با جلسه‌ای با شرکت برهان مبین گذاشتیم و پیشنهادشان را بررسی می‌کنیم بعدا در این خصوص تصمیم گیری می‌کنیم. یقینا قرارداد قبلی نخواهد بود بخاطر اینکه این قرارداد درصدش به نظرم برای باشگاه قابل قبول نبود و خیلی پایین‌تر از باید باشد. ما امروز باید تصمیم نهایی را بگیریم چون روز جمعه بازی داریم و یا باشگاه این مسئولیت را برعهده می‌گیرد یا با شرایط جدید با برهان مبین ادامه می‌دهیم. به هیچ وجه طبق قرارداد قبلی با برهان مبین قرارداد نخواهیم بست و شرایطمان فرق می‌کند.

وی ادامه داد: فدراسیون به ما اعلام کرد که اگر می‌خواهید قرارادش را فسخ کنید هزینه‌اش را تقبل کنید. ما چنین تصمیمی نگرفته‌ایم و قصد گرفته ایم قراردادمان را ادامه بدهیم . پرداخت جریمه منوط به فسخ قرارداد بود که قرار نیست این اتفاق بیفتد و قرار است با شرایط جدید ادامه همکاری بدهیم.

نیازی به عکس یادگاری ندارم / حالا که اینطور شد عکس‌هایی دارم که منتشر می‌کنم

آقای جباری حتما مرا نمی‌شناسد. سال 96 سرپرست تیم ملی بودم بازیکنان بزرگی مانند علی دایی، عابد زاده، کریم باقری، خداداد عزیزی را به عنوان بهترین بازیکنان آسیا در اختیار داشتیم و ما با آنها 5سال زندگی کردیم و اینگونه نیست که به تازگی وارد فوتبال شده باشم و با عکس با جباری خودم را معرفی کنم و اصلا نمیدانم چه جوابی بدهم اما حقیقت این است که نیازی به عکس یادگاری ندارم. این عکس‌ها رسم است و پس از ثبت قرارداد با بازیکن با بازیکن جدید عکس می‌گیرند. حالا که اینطور شد عکس‌هایی دارم که منتشر می‌کنم که هواداران متوجه شوند ما نیازی به این چیزها نداریم.

تیم پزشکی در حال تنظیم گزارش مصدومیت جباری است

من دنبال این مطالب نیستم و 30 سال در فوتبال حضور دارم. هیچ موقع نیامدم چیزی بگویم و تعریفی کنم که این عکس‌ها را پخش کنم. تمام این ها به عنوان امانت در کنار من است به عنوان یک عملکرد خودم این را حفظ کردم و به نفع خودم از آنها استفاده نکردم. واقعیت این است که وارد این بحث‌ها نمی‌شوم و تیم ما باید آرامش داشته باشد و کمیته پزشکی در حال تهیه گزارشی درباره ایشان است و به آقای شفر تحویل می‌دهد تا شفر تصمیم گیری کند. ایشان از بازی‌های اول نیامد به خاطر مصدومیتش و به من گزارش دادند که به دلیل فشار در تمرینات زانویش ورم کرده است. تست دادند و شرایط گذاشتند و در گزارش این مرکز موجود است. به خود سرمربی اعلام کردند و به آقای منصوریان سپردیم که در این باره تصمیم گیری کند. آقای جباری ما اینقد مشکلات داریم که سعی می کنم در بحث ایشان ورود نکنیم. کمیته پزشکی و سرمربی واگذار کردیم و من در مقامی نیستم که در امور فنی دخالت کنم.

شفر با عملکردش جواب منتقدین را می‌دهد

نمی‌شود که همه موافق عملکرد شفر باشند و اینکه منتقدان حضور دارند، چیز طبیعی است. شفر با عملکردش می تواند به منتقدین جواب بدهد.

قرارداد بازیکنان قدیمی به عنوان ارث به ما رسیده / مشکلات فعلی مربوط به مدیریت سابق است

ضرر فسخ قرارداد با مگویان دو میلیارد نیست و مبلغ کمتری است. مانند مگویان چند بازیکن دیگر داریم که قرارداد سه ساله دارند و زمان من این قراردادها ثبت نشده است. قرارداد این بازیکنان کسانی هستند که به عنوان ارث به ما رسیده است. باید برایشان تعیین تکلیف کنیم و من با بازیکنان جوان قرارداد بلند مدت بستم اما بازیکنانی که سن بالای سی سال دارند این کار را نکردم. ما کارمان را بلدیم و این مشکلات است مربوط به مدیریت فعلی نیست و مربوط به زمان گذشته است. نیاز به راهکاری داریم که این مشکل را حل کنیم. 

درمورد قرارداد تیم‌های پایه از ورمزیار سوال کنید

در مورد قرارداد بازیکنان پایه نمی‌دانم چه جوابی بدهم. از آقای صادق ورمزیار بپرسید مدارک را به شما ارائه بدهد. 

کریمی اشتباه کرد

هنوز گزارشی درباره حضور یعقوب کریمی با سگ در تمرین استقلال گزارشی به دست من نرسیده است. اگر اینطور بوده کار اشتباهی انجام داده است.

برزای نیم فصل به لیست اضافه می‌شود

بنا بر درخواست آقای شفر بهنام برزای دعوت شده که در تمرینات حاضر شود و اگر مورد تایید آقای شفر بودند در نیم فصل به لیست اضافه می‌شوند.

با ذوالفقارنسب مشورت می کنم

نیازی به مشاور ندارم و سی سال در این رشته هستم. کسی مشاوره می گیرد که تازه به فوتبال ورود کرده باشد یا شناخت و آگاهی نداشته باشد. من اگر قرار باشد مشاوره کنم با همان کسانی که سال ها در فوتبال بوده اند نمونه اش آقای بیژن ذوالفقارنسب مشورت می‌کنم. با آقای شفر توافق کردیم که سهمیه آسیا را بگیرد و یک جام هم کسب کند.

اگر دعوت نامه رسمی باشد به آمریکا سفر می‌کنیم

محمد محمدی در دفترم حاضر شد و مذاکره‌ای کردیم که قرار بود به گفته‌ی ایشان اردویی را در آمریکا برپا کنیم. اعلام کردم که بر اساس حرف شما اقدامی انجام نمی‌دهیم و اگر دعوت نامه رسمی باشد فکری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز