خبرگزاری کار ایران

افشای مبلغ قرارداد منصوریان با استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۴۶

مدیرعامل استقلال جزئیات قرارداد منصوریان را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال که پس از دیدار با ذوب‌آهن از سمت خود کناره‌گیری کرد، با رفتن از این تیم به نوعی به شایعاتی که در مورد مبلغ دریافتی از باشگاه مطرح شده بود پایان داد.

در هفته‌های آخر حضور منصوریان روی نیمکت استقلال شایعاتی مطرح بود که سرمربی استقلال کل مبلغ قراردادش را یکجا دریافت کرده است و به همین خاطر باشگاه نمی‌تواند او را اخراج کند.

سیدرضا افتخاری، در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد جزئیات قراداد منصوریان اظهار داشت: ما به دنبال جانشین برای منصوریان بودیم و به همین دلیل در سکوت بودیم. اگر اول مذاکره اطلاع رسانی می کردیم، برای مذاکرات ما مشکل ایجاد می‌شد. شاید طرف مقابل ما ناراحت می‌شد و یا هر اتفاق دیگری. ما بعد از اینکه با شفر توافق کردیم، به صورت رسمی اعلام کردیم. خبرنگاران در جلسه شرکت کردند و همه چیز رسما اعلام شد. شفر از داخل و خارج رقیب داشت و همه پیگیر این موضوع بودند. عده‌ای نیز به صندلی استقلال چشم دوخته بودند و در آن فضا نمی شد تصمیم گرفت. ما می‌خواستیم مذاکرات در فضای آرام انجام شود. قرارداد منصوریان یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که امسال نیز 60 میلیون اضافه شده بود. نمی دانم 7 میلیارد از کجا آمده است. ایشان بعد از استعفا گفتند من پولی از باشگاه نمی‌خواهم و فرزند استقلال هستم. آقای ملکی نیز تشریف داشتند و شاهد این موضوع هستند. این قضیه 7 میلیارد صحت ندارد. حتی برخی گفتند ما قسط وام ایشان را می دهیم که صحت ندارد. ما اصلا نمی توانیم چنین کاری را قانونا انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز