خبرگزاری کار ایران

بازیکنان خوبی به جای طارمی داریم

ماهینی: به خاطر پرسپولیس تیم ملی را از دست دادم/ بلد نیستم برای پرسپولیس ناز کنم/ هرکس ایمان ندارد صعود می‌کنیم همراه تیم نیاید

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۰۷

مدافع با تجربه پرسپولیس در مورد شرایط تیم و حواشی اخیر پیرامون باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین ماهینی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و خدا را شکر تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده بازی با استقلال خوزستان و الهلال می‌شویم و بابت آینده تیم نگرانی نداریم چرا که مثل سال گذشته انگیزه ما برای موفقیت و قهرمانی تیم است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس با توجه به نتایج اخیر خود و حواشی پیرامون تیم وارد بحران شده است یا نه، گفت: با یک یا دو باخت تیم وارد بحران نمی‌شود، مسلماً تیمی که موفق است حاشیه‌های زیادی برایش ساخته می‌شود، برای مثال دیدید مقابل الهلال شب قبل از بازی در موضوع مهدی طارمی چه اتفاقاتی برای ما افتاد و چه فضایی ایجاد کردند. واقعاً نمی‌دانم این حواشی از کجا ساخته می‌شود که می‌گویند 4 بازیکن از اردو خارج شده‌اند و شب قبل از بازی دست به چنین کاری زده‌اند و این مسائل خنده‌دار است.

مدافع پرسپولیس در مورد پرداخت پاداش‌ها عنوان کرد: همه جا گفته می‌شود پاداش گرفته‌ایم ولی هنوز پاداشی به ما پرداخت نشده است و اگر هم گرفته باشیم به خاطر دو قهرمانی برای باشگاه و صعود به جمع 4 تیم آسیا کاملاً حق ما است ولی بازهم می‌گویم هنوز پاداشی دریافت نشده است.

ماهینی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان هم گفت: خب کار ما در نقل و انتقالات سخت است و از دو پنجره آینده محرومیم، در مصاحبه‌های قبل هم گفته بودم بازیکنان پرسپولیس همه از جان برای این تیم مایه گذاشته‌اند و حیف است تیم از هم بپاشد و این مجموعه و این کادر فنی باید حداقل تا 3-4 سال آینده کنار هم بماند. بازیکنان می‌مانند و یک سری مسائل هم باید ایجاد شود تا شرایط ماندن کادر فنی هم فراهم شود.

وی با اشاره به غیبت طارمی در دوران محرومیتش هم گفت: مهدی از بازیکنان خوب ماست و صد در صد غیبتش احساس می‌شود و روی روند تیم تاثیر می‌گذارد ولی خوشبختانه بازیکنانی داریم که جای او را پر کنند.

مدافع پرسپولیس در مورد شکست سنگین مقابل الهلال خاطرنشان کرد: درست است که بازی رفت را 4 بر صفر باختیم ولی باید توجه کرد که در چه شرایطی بودیم. دیدید که 4-5 بازیکن اصلی ما نبودند، گرمای ابوظبی و بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌ها آسیا و اینکه کل عربستان  و امارات بسیج شدند تا الهلال پیروز شود هم تاثیر گذار بود. در کل از نظر امکانات ما هیچ شباهتی با آنها نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در پست‌های مختلفی بازی می‌کند و این موضوع باعث شده از عملکرد او انتقاد شود خاطر نشان کرد: در این مورد بهترین جواب را خود برانکو داد که گفت هیچ بازیکنی دوست ندارد در پست غیر تخصصی بازی کند.، پست من دفاع راست است و نهایتاً باید در دفاع چپ بازی کنم ولی شرایط پرسپولیس و خواهش برانکو باعث شد هر وقت تیم نیاز داشته باشه دفاع وسط هم بازی کنم. انتقاداتی که می‌شود هم روی من تاثیری ندارد و کار خودم را می‌کنم. من به خاطر تغییر پست مداوم تیم ملی را از دست دادم و مطمئن باشید اولین کسی که ضرر می‌کند خودم هستم ولی به خاطر تیم و برانکو جایم تغییر می‌کند و خودم را قربانی تیم می‌کنم چرا که پرسپولیس ارزشمندتر از خودم است.

ماهینی در مورد شایعاتی که پیرامون جلال حسینی مطرح شده گفت: من با سیدجلال 12 سال است هم تیمی هستیم، او از حرفه‌ای ترین با شخصیت‌ترین بازیکنان است و برای تیم از جانش مایه می‌گذارد، مسائلی که در موردش مطرح شده خنده‌دار است و افرادی به صورت هدف‌مند می‌خواهند از این طریق به پرسپولیس ضربه بزنند. این حواشی برای کاپیتان ما خنده دار است و بهترین جواب را در این مورد برانکو و کی‌روش دادند.

وی در مورد اینکه شانسی برای صعود پرسپولیس مقابل الهلال قائل است یا نه تصریح کرد: سال گذشته نیمار پس از شکست سنگین بارسا مقابل پاریس سن ژرمن  حرف خوبی زد و گفت اگر یک درصد شانس داشته باشیم، 99 درصد ایمان داریم که صعود می‌کنیم. برانکو در صحبتی که با ما داشت گفت هرکس ایمان ندارد صعود می‌کنیم با ما به مسقط نیاید و عقیده من هم همین است. درست است کار سختی داریم ولی برای آن تلاش می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان با اشاره به مصدومیتش گفت: بهتر است از برانکو بپرسید تا به شما بگوید من در تمام بازی‌ها را با مصدومیت بازی کردم. هر روز فیزیوتراپی می‌کنم و با مصدومیت بازی می‌کنم چرا که از جان و دل برای تیم مایه می‌گذارم و خودم را قربانی تیم می‌کنم و بلد نیستم برای تیم ناز کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز