خبرگزاری کار ایران

مجتبی جباری قربانی علاقه وینفرد به برزای

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۹۷

هافبک جوان استقلال جایگزین بازیکن کهنه کار این تیم می‌شود.

به گزارش ایلنا، با نتیجه نگرفتن علیرضا منصوریان و روند ناکامی استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری به طرز عجیبی از حضور در تمرینات منع شدند و اجازه حضور در ترکیب را پیدا نکردند. سیدمهدی رحمتی روز گذشته با حضور وینفرد شفر در تمرینات به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی رفت و با جلسه کوتاهی که با سیدرضا افتخاری داشت بدون مشکلی در کنار سایر بازیکنان تمریناتش را از سر گرفت اما در این تکلیف جباری همچنان نامشخص باقی ماند.

ماجرای عجیب برنامه نود و افشاگری‌های عضو هیئت مدیره استقلال نشان داد که منصوریان مانع از حضور رحمتی بوده اما درباره جباری شخص دیگری اصرار داشت تا او از ترکیب دور باشد. عباس ملکی عنوان کرد که مدیرعامل باشگاه قصد داشت همان ابتدا مانع از امضای قرارداد دوساله جباری شود و اکنون او دستور داده تا از حضور در تمرینات منع شود.

پیش بینی می‌شد که جباری با این شرایط و سن بالایش اعلام خداحافظی کند اما بی اعتنایی افتخاری به حضور او موجب شد تا بار دیگر اعتراض این بازیکن را شاهد باشیم و او دلیل این رفتار را جویا شود. در این بین که حضور جباری در تمرینات نامعلوم است و لیست بازیکنان استقلال هم تکمیل شده وینفرد شفر از علاقه‌اش به بازگشت بهنام برزای به ترکیب را اعلام کرد.

برزای در تابستان امسال با دریافت رضایتنامه‌اش خواستار حضور در فوتبال اروپا شد و به سوئد هم سفر کرد تا با یکی از تیم‌های این کشور قرارداد امضا کند اما به نتیجه معلومی نرسید تا به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی بدون تیم باقی بماند و اکنون به عنوان بازیکن آزاد مشکلی برای ورود به لیست نداشته باشد اما یک مشکل بزرگ سر راه او قرار دارد.

لیست بازیکنان تکمیل شده و در صورت خروج یکی از بازیکنان برزای می‌تواند جایگزین شود. لیستی که با شرایط حال حاضر به احتمال زیاد جباری آن را ترک کند اما باید دید ابتدا مسئولان باشگاه چه جوابی به او خواهند داد و در صورت خط خوردن جباری باشگاه چگونه هزینه باقی مانده قرارداد دو ساله هافبک معترض را پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز