خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی

بازگشت محمد نوری به تمرینات/ شریفی و عشوری از فردا اضافه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۷۷

مصدومان تراکتورسازی یکی یکی در حال بازگشت به تمرینات هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در هفته‌های اخیر با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنانش روبرو بوده است، از فرصت تعطیلی بازی‌های لیگ برتر بهترین استفاده را می‌کند تا با بازگشت مصدومانش و با تمام قوا مقابل حریفان به میدان بروند.

سینا عشوری، عارف آقاسی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی بازیکنانی بودند که در هفته‌های اخیر لیگ برتر به دلیل مصدومیت از همراهی تیم‌شان محروم بودند.

در این میان آقاسی که به بهبودی کامل رسیده است و در 2 بازی اخیر تیمش هم موفق شد به میدان برود ولی سایر نفرات همچنان درگیر مصدومیت بودند.

محمد نوری، هافبک با تجربه تراکتورسازی هم دوران نقاهت خودش را به طور کامل پشت سر گذاشته و از عصر روز گذشته تمریناتش را شروع کرده است.

مهدی شریفی، مهاجم سرخپوشان تبریزی هم که با شکستگی بینی روبرو شده بود روز گذشته با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و ظرف روزهای آینده به تمرینات اضافه می‌شود.

سینا عشوری، هافبک این تیم هم که چند روزی است تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد، از فردا می‌تواند در تمرین گروهی شرکت کند.

محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی هنوز وضعیت مشخصی ندارند و باید دید چه زمانی می‌توانند مجدداً با تیم تمرین کنند.

شاگردان گل‌محمدی 21 مهر در هفته نهم لیگ برتر میزبان پارس جنوبی خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز