خبرگزاری کار ایران

انتقاد سرمربی یوونتوس؛

فوتبال را شبیه فوتبال آمریکایی کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۵۶

ماسیمیلیانو آلگری مربی یوونتوس پس از اولین بازی بدون برد تیمش در این فصل سری A، از وقفه‌های زیادی که در این بازی به خاطر بررسی صحنه‌های مشکوک توسط کمک داور ویدئویی به وجود آمد انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، یووه در عرض 20 دقیقه با گل‌های فدریکو برناردسکی و گونسالو ایگواین پیش افتاد اما گل‌های ماتیا کالدارا و برایان کریستانته، آتالانتا را به بازی برگرداند. در این بازی کمک داور ویدئویی یک بار به ضرر یوونتوس رأی داد – زمانی که گل ماریو ماندزوکیچ به دلیل خطای لیشت‌اشتاینر لغو شد – و یک بار هم نفع این تیم (پنالتی که دیبالا آن را به هدر داد). با این حال آلگری معتقد بود که استفاده بیش از اندازه از این فناوری روی روند بازی تأثیر منفی گذاشته بود.

آلگری به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: «از نظر فنی و پاسکاری و انسجام عملکرد خوبی داشتیم و همه چیز روبه‌راه به نظر می‌رسید اما بعد از آن از یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که همه چیز را به هم ریخت. در پایان اما اوضاع داشت برای ما خوب پیش می‌رفت چون احساس خطر کردیم و ممکن بود که در ضدحملات بازی را ببازیم. این ناراحت کننده است چون ما دو گل خوردیم. ما باید برای ضربه ایستگاهی و ریباند آن آماده‌تر می‌بودیم. در صحنه گل دوم هم توپ بیش از اندازه دور شد و ضربه سر کریستانته هم خوب بود. من در پایان بازی نگران بودم چون در یک حادثه ممکن بود بازی را ببازیم و همین یک امتیازی که در پایان فصل ممکن است حیاتی از آب درآید را از دست بدهیم.»

آلگری درباره استفاده از کمک داور ویدئویی برای بررسی صحنه‌های جنجالی بازی هم گفت: «اگر بخواهیم برای تک‌تک صحنه‌ها از این تکنولوژی استفاده کنیم، آن وقت دیگر چیزی از فوتبال نمی‌ماند. اگر به ماه مارس برسیم، زمانی که هر یک امتیاز کلی ارزش دارد، آن وقت بازی‌ها ممکن است سه چهار ساعت به طول بینجامند چون قرار است تک‌تک صحنه‌های آنها با کمک داور ویدئویی بازبینی شود. به نظر من از این فناوری فقط باید در صحنه‌هایی مانند آفساید، خطاهای داخل یا اطراف محوطه جریمه استفاده شود نه در مواردی که همه چیز واضح است هرچند مردم هرگز قبول نمی‌کنند. با این اوضاع و اگر قرار باشد که بازی‌ها پر از وقفه باشد، فوتبال شبیه فوتبال آمریکایی می‌شود که باید تنقلات بیاوریم و تا اواسط نیمه شب بیدار بمانیم  تا تمام شوند، مثل بسکتبال.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز