خبرگزاری کار ایران

رسمی/ تکلیف محرومیت عزت اللهی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۰۵

عزت اللهی تنها بازی اول تیم ملی ایران در جام جهانی را از دست می دهد.

به گزارش ایلنا، نهمین بازی تیم ملی ایران در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه جام جهانی سئول برابر کره جنوبی به انجام رسید. دیداری که در پایان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

مهمترین اتفاق آن مسابقه اخراج سعید عزت اللهی در نیمه دوم بود. شماره 6 جوان تیم ملی ایران در ابتدای نیمه دوم از کوره در رفت و با پا روی صورت بازیکن کره آمد و از زمین اخراج شد. بعد از این مسابقه سعید دو جلسه محروم شد و محکوم به پرداخت 5 هزار فرانک سوئیس شد.

بعد از اعلام محرومیت این شاعبه به وجود آمد که عزت اللهی به غیر از مصدومیت نرمالش بابت دریافت کارت قرمز دو بازی دیگر را هم محروم شده و به این ترتیب دو دیدار نخست تیم ملی در جام جهانی 2018 را از دست می دهد و علنا این مسابقات را از دست می دهد اما اصل ماجرا چیز دیگری است.

فیفا در این باره می گوید: "با توجه به نقض بخش 1c ماده 48 قوانین انضباطی فیفا، عزت اللهی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز در بازی مقابل کره جنوبی با دو جلسه محرومیت مواجه شده که یک جلسه از محرومیت اتوماتیک آن به خاطر دریافت کارت قرمز، در بازی سوریه  گذرانده شده و وی تنها یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم است. "

محرومیت عزت اللهی بدین ترتیب است که او یک جلسه محرومیت اتومات خود بابت دریافت کارت قرمز را پشت سر می گذارد و یک جلسه محرومیت بعدی را در دیدار نخست تیم ملی ایران در جام جهانی پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز