خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش نصیرزاده به قهر همدانی، آقایی و آذرنیا از گسترش فولاد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۲۸

مدیرعامل گسترش فولاد از شرایط باشگاه پس از انتخاب فیروز کریمی می‌گوید.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعه قهر ستار همدانی و عباس آقایی از گسترش فولاد اظهار داشت: هیچ قهری در کار نیست و شما می‌توانید موارد این چنینی را از روابط عمومی بپرسید چرا که طبق مصوبه هیات مدیره روابط عمومی در موارد این چنینی پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: اگر دو نفر در تیم باشند که از آنها رضایت کامل داشته باشیم همین همدانی و آقایی هستند که خیلی دلسوز، پرتلاش و زحمتکش ظاهر شدند و کمک زیادی به تیم کردند و اصلاً بحث قهر کردن مطرح نیست. ما بعد از رفتن لوکا و تا آمدن کریمی موقتاً کار را به این دو نفر سپردیم و حالا سرمربی جدید انتخاب شده است.

مدیرعامل گسترش فولاد در ادامه گفت: یک قانون نانوشته در فوتبال وجود دارد که وقتی سرمربی جدید به تیم می‌آید، افراد مورد نظر خودش و کادرفنی مورد نظر خودش را به تیم می‌آورد و این شرایط حرفه‌ای است. بهتر است همدانی و آقایی هم این شرایط را درک کنند که نمی‌توانیم کسی را به کریمی تحمیل کنیم و او کادر خودش را انتخاب خواهد کرد.

نصیرزاده با اشاره به قهر حسن آذرنیا و اینکه سرپرست جدید برای تیم انتخاب می‌شود یا نه، گفت: ایشان هم قهر نکرده است و فعلاً کنار تیم حضور دارد و این موضوع شایعه‌ای بیش نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز