خبرگزاری کار ایران

سوالی که مردم از کی‌روش می‌پرسند؛

مسعود شجاعی کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۶۲۴

کاپیتان تیم ملی در فهرست جدید تیم ملی هم جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حدود 2 ماه قبل بود که تیم پانیونیوس در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی رفت و دو بازیکن ایرانی این تیم هم طبق قرارداد خود مجبور شدند در ترکیب تیم‌شان به میدان بروند.

از همان زمان بود که گمانه‌زنی‌هایی در مورد محرومیت این دو بازیکن از حضور در تیم ملی مطرح شد که حتی شاخک‌های فیفا را هم حساس کرد و اینفانتینو در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این‌باره توضیح خواست.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان چند بار در نشست‌های خبری و مصاحبه‌های مختلف خود در مورد حاج‌صفی و شجاعی توضیح داد که هیچ ممنوعیتی برای استفاده از آنها ندارد.

اولین فهرست تیم ملی بعد از آن بازی برای دیدار با کره‌جنوبی و سوریه اعلام شد و در آن حاج‌صفی حضور داشت ولی نامی از شجاعی دیده نمی‌شد.

سرمربی تیم ملی بازهم بر عدم وجود هیچ دخالتی در این تصمیم تاکید داشت و عنوان کرد برای استفاده از شجاعی در اردوهای بعدی برنامه دارد و این بازیکن بازهم به تیم ملی دعوت خواهد شد.

فهرست روز گذشته تیم ملی در ایام تعطیلات عزاداری ماه محرم اعلام شد و سکوت خبری که به این خاطر وجود داشت، باعث شد پیگیری وضعیت شجاعی توسط فوتبالدوستان به صفحه شخصی کی‌روش کشیده شود.

طرفداران ایرانی فوتبال در صفحه شخصی کی‌روش شخصاً از سرمربی تیم ملی پرسیدند مسعود شجاعی کجاست و چرا دعوت نشده است. سوالی که به نظر می‌رسد کی‌روش در اولین مواجه خود با خبرنگاران باید به آن پاسخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز