خبرگزاری کار ایران

آشفته بازار نفت دوباره برپا شد؛ دلیل مخالفت با استعفای کریمی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۲۴

سرمربی نفت طلاییه تهران به یک دلیل حاضر به انجام پایان همکاری با باشگاه نفت طلاییه تهران نشد.

به گزارش ایلنا، با تغییر مالکیت باشگاه نفت و روی کار آمدن مدیریت جدید حمید درخشان برکنار شد و علی کریمی که اوایل فصل هم علاقه به حضور روی نیمکت نفت داشت،‌ هدایت این تیم را برعهده گرفت.

امروز عکسی منتشر شد که علی کریمی به حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه، اعلام کرده بود تا بازی سپاهان که روز گذشته برگزار شد، حاضر به ادامه همکاری است و آنها باید به دنبال سرمربی جدید باشند. موضوعی که کریمی خودش آن را تکذیب کرد و امروز در تمرینات تیم حاضر شد.

موضوع عجیب اینجاست که جهانیان در گفت و گویی اعلام کرد کریمی مردانگی کرده و آنها به دنبال گزینه خارجی برای هدایت نفت هستند. با اعلام جهانیان باشگاه حتی مذاکرات اولیه هم داشته اما کریمی به این موضوع اعتقاد ندارد.

مشکل اصلی نفت که به عقیده بسیاری باید مانع از حضور آنها در لیگ برتر می‌شد، مشکل مالی است که به همین دلیل مالکیت این باشگاه از سوی وزارت نفت از بهنام پیشرو کیش به شرکت نفت طلاییه واگذار شد. طلب بازیکنانی که در دوره هدایت علیرضا منصوریان در این تیم حضور داشتند هنوز پرداخت نشده و در طرفی مالک جدید در ادعایی مطرح می‌کند که به دنبال سرمربی خارجی است.

طلب حمید درخشان هم هنوز پرداخت نشده و تنها مبلغ اندکی از قراردادهای فعلی بازیکنان پرداخت شده است. علی کریمی به جهانیان اعلام کرده که قصد دارد از تیم جدا شود اما مانع اصلی برای جدایی جادوگر فوتبال مسئله مالی است زیرا او هم مانند سایرین رقمی را دریافت نکرده است.

مالک این باشگاه اگر قصد پایان همکاری با کریمی را داشته باشد باید رقم قرارداد او را پرداخت کند و این موضوع موجب شده تا فعلا اتفاقی روی نیمکت نفت رخ نداده باشد. کریمی اگر به دلیل همین ماجرا از نفت شکایت کند باشگاه با بحرانی جدی رو به رو می‌شود چرا که پرونده‌های مالی آنها بیشتر از چیزی است که فدراسیون فوتبال در قبال آن سکوت کند. باید دید علی کریمی از نفت کنار می‌رود و به شاکی بزرگ این تیم تبدیل می‌شود یا طلایی پوشان به دلایل مالی حاضر به ادامه همکاری با او خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز