خبرگزاری کار ایران

واکنش مالک باشگاه نفت به استعفای علی کریمی؛

به دنبال گزینه‌های خارجی هستیم / کریمی تا بازی با سپاهان سرمربی بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۴۳

مالک باشگاه نفت تهران توضیحاتی را در خصوص استعفای علی کریمی از هدایت این تیم مطرح کرد.

به گزارش ایلنا،‌ حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران، با اعلام این خبر که علی کریمی از هدایت نفت تهران استعفا داده به برنامه ورزشی رادیو جوان گفت: علی کریمی بعد از بازی با پیکان پیامک داد که تا بازی با سپاهان در خدمت نفت تهران هستم و به فکر مربی جدید باشید.

وی ادامه داد: ما هم به دنبال گزینه خارجی هستیم و با ۳-۴ گزینه درجه یک خارجی امروز مذاکره خواهیم کرد. به دنبال ۴ گزینه درجه یک خارجی هستیم و امروز مذاکراتمان را انجام خواهیم داد. البته می‌دانم که علی کریمی سر تمرین تیم حضور دارد ولی او یک انسان با معرفت است که محبت خود را نشان داده و تا زمانی که ما مربی انتخاب کنیم فعلاً در تیم ما حضور دارد.

مالک باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که چرا در بازی تیمش مقابل پیکان در ورزشگاه حضور نداشت، گفت: من جلسه مهمی داشتم و حقیقت ماجرا این است به برخی از همکارانم اطمینان ندارم. به همین دلیل باید خودم بالای سر کار باشم ولی با مسئولان و اعضای تیم در ارتباط بودم. 

گزارشگر رادیو جوان از مالک باشگاه نفت تهران سوال کرد که شایعه شده شما از ایران فرار کردید که جهانیان با تعجب گفت: من که در حال حاضر در حال صحبت با شما هستم و کجا فرار کرده‌ام؟! مگر شما تلفن ایران من را نگرفته‌اید؟! این خبر را تکذیب می‌کنم و من در تهران با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

وی افزود: اتفاقاً دیروز به اداره مالیات رفتم و مشکل مالیاتی تیم و مدیران باشگاه را حل کردم. چند نفر هم ممنوع‌الخروج بودند که کار آنها را پیگیری کردم و اتفاقاً به این نتیجه رسیدم که در بحث حرفه‌ای سازی که این همه فدراسیون می‌گفت ما در آستانه حذف از آسیا هستیم متوجه شدم که چیز خاصی نیست فقط چند نکته از ما سئوال کردند و تغییر آدرس جدید را از ما خواستند و عکس پرسنلی هم از ما می‌خواستند که آنها را ارائه کردیم.

مالک باشگاه نفت تهران با اشاره به اتفاقاتی که در تیمش رخ می‌دهد، گفت: شب قبل از بازی مدیران سابق باشگاه با بچه‌های تیم تماس می‌گیرند و به آنها می‌گویند نگران نباشید ما داریم دوباره برمی‌گردیم و به این شکل روی اعصاب بازیکنان ما راه می‌روند. ما هم از مدیران سابق باشگاه نفت شکایت کردیم چون تماس با بازیکنان تیم شب قبل از بازی در شرایط تیم ما تأثیرگذار بوده است، این مسئله را هم از طریق حقوقی پیگیر خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز