خبرگزاری کار ایران

بیل: رئال به این پیروزی مقتدرانه احتیاج داشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۳۱

گرت بیل در پی پیروزی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مدعی شد رئال مادرید به این پیروزی احتیاج داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN، رئال مادرید در بازی گذشته لیگ قهرمانان اروپا توانست در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک تیم دورتموند را در زمین خود بعد از ناکامی های اخیر در لالیگا و موفق نشدن بردن دورتموند در ورزشگاه آنها با پیروزی سه بر یک با دو گل کریستیانو رونالدو و تک گل گرت بیل به موفقیت دست پیدا کند.

گرت بیل بعد از گلزنی دراین بازی در خصوص این برد توضیح داد:مهمترین  نکته برای ما کسب پیروزی بود تا در گروه، جایگاه محکمی برای خود ایجاد کنیم و کسب سه امتیاز برای حفظ صدرنشینی، بازگشت اعتماد به نفس و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان لازم بود. همیشه کسب پیروزی در تمام بازی ها مهم است. در لالیگا صدرنشین نیستیم و داشتن ذهنیت پیروزی خوب است و از حالا به بعد باید اعتماد به نفس بیشتری از خود نشان دهیم تا بتوانیم در لالیگا نیز به موفقیت و پیروزی دست یابیم.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از گلزنی گرت بیل نیز به تمجید از او پرداخت: مهاجم رئال در بهترین فرم خود قرار داشت و عملکردی عالی از خوب به نمایش گذاشت . از گل گرت بسیار خوشحال شدم چون به این گل زنی  نیاز داشت.او  و رونالدو موقعیت‌های زیادی به دست آورند. از عملکرد هر 2 نفر راضی هستم. بیل دچار کشیدگی عضله شد اما خطری ستاره ما را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز