خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: پیروزی مقابل شاختار بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۹۳

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی 2-0 مقابل شاختار دونتسک به تمجید از تیم خود پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی شب گذشته میزبان رقیب اوکراینی خود شاختار دونتسک بود و با ظهور سرسختانه این تیم مواجه شد که بعد از بردهای  پیاپی منچسترسیتی این بازی برای او یکی از دشوار ترین ها بود. با این حال دو گل از دی بروین و استرلینگ در نیمه دوم، پیروزی این تیم را حتمی کرد و مقتدرانه به برد دو بر یک دست پیدا کرد.

پپ گواردیولا در خصوص این پیروزی به تمجید از تیم خود پرداخت و گفت: ما عملکرد بسیار خوبی خصوصا در نیمه دوم از خود به نمایش گذاشتیم، تیم شاختار با پاس های کوتاه بازی می‌کرد و عملکردی رو به جلو داشتند و به خوبی می‌توانستند دفاع کنند. این برد بسیار ارزش قائل هستم زیرا در مقابل تیمی به پیروزی دست پیدا کردیم که اصلا کار ساده‌ای نبوده است.

گواردیولا در ادامه در خصوص باشگاه شاختار توضیح داد: تقریبا ما هیچ موقعیتی به حریف ندادیم ولی بازی کردن مقابل تیمی مثل شاختار همیشه سخت خواهد بود. در 8 یا 10 سال اخیر آنها در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند. گاهی به یک هشتم هم رسیده اند. همیشه بازی کردن مقابل شاختار دشوار است و برای همین است که از نتیجه بسیار راضی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز