خبرگزاری کار ایران

در هر دو نیمه عالی بودیم

مربی استقلال: بازیکنان خواسته های میک را به خوبی اجرا کردند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۲۵

با محرومیت میک مک درموت، صالح مصطفوی دستیار او در نشست خبری حاضر شد.

 به گزارش ایلنا،  صالح مصطفوی، مربی استقلال پس از پیروزی مقابل سپیدرود در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان ما عالی کار کردند. کارهایی که تمرین کرده بودیم را به خوبی اجرا کردیم و بردیم. در بین دو نیمه آقای مک درموت نکات فنی مد نظر خود را به بازیکنان گفت و بازیکنان این خواسته ها را به بهترین نحوی اجرا کردند.

مربی استقلال درباره تفاوت این تیم بین دو نیمه بیان کرد: ما معتقد نیستیم که در نیمه اول پایین تر از نیمه دوم بودیم. بازیکنان در اجرای راهکار ها موفق نبودند. ما در نیمه دوم بهتر خلق موقعیت کردیم. بازیکنان ما در هر دو نیمه عالی تلاش کردند.

او درباره جو ورزشگاه عضدی گفت:همان‌طور که میک گفته بود، فوتبال برای تفریح و لذت بردن تماشاگران است. تلاش همه ما به خاطر وجود این هواداران است. حضور این همه هوادار در رشت از زیبایی‌های فوتبال است.

صالح مصطفوی  در پایان درباره وضعیت مصدومان استقلال گفت: هواداران استقلال باید بدانند که برخی از بازیکنان ما امروز آماده نبودند ولی به خاطر هواداران و غیرتی که دارند و البته قدمت باشگاه استقلال و اینکه هدیه‌ای به این دلیل به هواداران بدهند، با تمام توان به میدان رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز