خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

سپیدرود 1 - 2 استقلال/ فرار استقلال از قعر؛ معجزه‌ درموت یا شوک منصوریان؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۰۰

استقلال تهران به پیروزی خارج از خانه دست یافت تا جایگاهش در جدول تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در اولین دیدار خود پس از کناره‌گیری منصوریان و با هدایت موقت میک مک‌درموت و در شرایطی که در انتهای جدول لیگ برتر قرار داشت موفق شد با دو گل و به نمایش گذاشتن دیداری عاقلانه به پیروزی برسد.

این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال در نیمه دوم توسط یک کار تیمی موفق به گلزنی شد و جابر انصاری اولین گل استقلال را به ثمر رساند. پس از این و با ادامه حملات آبی‌ها داریوش شجاعیان در دقیقه 62 با ضربه‌ای زیبا دومین گل خارج از خانه استقلال در این بازی را وارد دروازه سپیدرود کرد.

این پایان بازی نبود و سرخپوشان گیلانی که به دنبال کاهش اختلاف در نتیجه شکست بودند از روی نقطه پنالتی توسط حسین ابراهیمی دروازه استقلال را بازکردند.

دیدار این دو تیم در پایان به برتری استقلال ختم شد تا آنها با شوکی که از استعفای منصوریان کسب کرده بودند به دومین برد این فصلشان دست پیدا کنند.

تیم داوری:

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک‌ها:علی میرزابیگی – تورج عیوض محمدی

داور چهارم: یاسر همرنگ – ناظر: حسین نجاتی

 

ترکیب سپیدرود:

سیدمحمد حسینی، سیدهادی موسوی، امید سام‌کن، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، شهاب کرمی (میعاد یزدانی، دقیقه 57)، حسین ابراهیمی، رضا الماس‌خاله(عماد میرجوان، دقیقه 71)، علی دهقان، میلاد قربان‌زاده و پویا نزهتی

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری (داریوش شجاعیان، دقیقه 45)، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی (امید ابراهیمی، دقیقه 87)، سرور جپارف، حسن بیت سعید (امید نورافکن، دقیقه 62) و جابر انصاری

 

کارت زرد: حسین ابراهیمی (سپیدرود، دقیقه 26) ، سیدحسین حسینی (استقلال، دقیقه54) ، خسرو حیدری (استقلال، دقیقه 84)

کارت قرمز:

گل‌ها: سپیدرود رشت 0 - 1 استقلال تهران / جابر انصاری؛ دقیقه52: روی اشتباه علی دهقان در میانه میدان میدان توپ به جابر انصاری رسید و همکاری او با فرشید اسماعیلی موجب شد تا خود انصاری اولین گل استقلال را روی ضربه با دقت به ثمر برساند.

سپیدرود رشت 0 - 2 استقلال تهران / داریوش شجاعیان؛ دقیقه 67: روی پاسکاری دقیق داریوش شجاعیان با جابر انصاری در پایان توپ به شجاعیان رسید تا او با ضربه دقیق و دیدنی دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

دقایق حساس بازی:

دقیقه 3: میلاد قربان‌زاده از پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و شوت او به سمت دروازه در دو مرحله توسط حسینی مهار شد.

دقیقه 7: قربان‌زاده از گوشه محوطه جریمه استقلال بازهم موقعیت شوتزنی پیدا کرد که اینبار توپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: یک ضربه ایستگاهی روی دروازه استقلال آمد که در شلوغی محوطه جریمه توپ زیر پای میثم تهیدست افتاد که او نتوانست از مقابل دروازه توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی توسط حسین ابراهیمی به درون محوطه جریمه استقلال ارسال شد. روی دفع ناقص مدافعان استقلال توپ به مهاجم سپیدرود رسید که ضربه دیدنی او به مدافعان استقلال برخورد کرد و به دفع شد.

دقیقه 27: فرار نزهتی از کناره ها و ارسال او با دفع ناقص حسینی همراه شد و درحالی توپ مقابل علی دهقان قرار گرفت اما ضربه بی دقت او به اوت رفت.

دقیقه 29: با فرار بیت سعید موقعیت خوبی برای او فراهم شد اما ضربه بی دقت او راه به جایی نبرد.

دقیقه 35: شوت با دقت ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به صورت خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 39: توپ در موقعیتی مناسب به فرشید اسماعیلی رسید اما تعلل او موجب ضربه کرنر برای استقلال شد.

دقیقه 45: روی ارسال دقیق وریا غفوری به محوطه جریمه سپیدرود حسن بیت سعید در موقعیت فوق العاده گلزنی قرار گرفت اما ضربه بی دقت او راهی اوت شد.

دقیقه 48: ارسال کرنر سپیدرودی‌ها توسط هادی موسوی با ضربه سر روانه دروازه استقلال شد اما ضربه به پژمان منتظری برخرود کرد و دور شد.

دقیقه 63: روی پاسکاری بازیکنان استقلال در نبرد هوایی جابر انصاری برند شد و پشت محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌ای که روانه دروازه سپیدرود کرد بی دقت بود.

دقیقه 75: علی دهقان در شلوغی محوطه جریمی به گل توپ رسید اما ضربه زمینی او در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه 81: پرتاب اوت دستی امید سام کن به درون محوطه جریمه با ضربه سر میرجوان مواجه شد اما این ضربه از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 83: روی خطای میلاد زکی پور درون محوطه جریمه عماد میرجوان متوقف شد تا ضربه پنالتی برای سرخپوشان اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز