خبرگزاری کار ایران

به دنبال فرار از قعر در رشت/ رونمایی از استقلال پسا منصوریان (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۳۵

سپیدرود هم اکنون با کسب ۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و با برد این مسابقه خود را به جرگه دو رقمی ها اضافه خواهد کرد؛ در سوی مقابل آبی پوشان تهرانی با ۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای گرفته اند

به گزارش ایلنا، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ایران امروز با انجام ۴ دیدار استارت می خورد و آغاز می شود. دریکی از حساس ترین بازی ها دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه عضدی رو در روی هم قرار می گیرند.

×سپیدرود هم اکنون با کسب ۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و با برد این مسابقه خود را به جرگه دو رقمی ها اضافه خواهد کرد. در سوی مقابل آبی پوشان تهرانی با ۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای گرفته اند و پیروزی در این مسابقه آنها را چند پله ای در جدول تکان می دهد.

 سپیدرود و استقلال در مسابقات رسمی تنها دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که حاصل آن یک برد برای استقلال و یک تساوی بوده است و در بازی های دوستانه البته ترازو به سود رشتی هاست و یک برد برای سپیدرود و یک تساوی به دست آمده است و دیدار سه شنبه دو تیم در واقع پنجمین رویارویی دو تیم و سومین مسابقه رسمی آنها می باشد. بازی دوم دو تیم در سال ٧۱ در تهران و در هفته دوم لیگ آزادگان (لیگ برتر فعلی) برگزار شد و طی آن استقلال با نتیجه‌ی یک بر صفر سپیدرود را شکست داد. صمد مرفاوی زننده تنها گل استقلال در آن بازی بود که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده بود.

در بازی برگشت که آخرین حضور احمد صومی به عنوان سرمربی سپیدرود بر روی نیمکت بود و سرمربی استقلال در آن فصل بیژن ذوالفقارنسب بود، دو تیم تن به نتیجه‌ی مساوی صفر بر صفر دادند. در دیداری که سپیدرود تیم برتر میدان بود و می توانست با برد زمین را ترک کند.

چهارمین و آخرین نبرد قرمزهای رشتی و آبی های تهران به سال ٧۶ بازمی‌گردد که دو تیم در جام بین‌المللی خزر در رشت باز هم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند. در مسابقه ای که داریوش کاظمی مهاجم سپیدرود چندین موقعیت گلزنی را روی درخشش محمدعلی یحیوی از دست داد و بعد از آن مسابقه کاظمی به درخواست مرحوم حجازی به استقلال تهران پیوست. مربیان دو تیم در این دیدار زنده یاد ناصر حجازی و مجید جهانپور بودند.

×علیرضا منصوریان بعد از بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن از سمت خود استعفا داد و به جای او به صورت موقت میک مک درموت به عنوان سرمربی انتخاب شد اما محرومیت این مربی بدنساز ایرلندی باعث شده تا امروز به احتمال فراوان محمد نوازی هدایت تیم را بر عهده داشته باشد. در سوی مقابل علی نظر محمدی نیز پیش از بازی با استقلال و در حین تمرینات دچار شکستگی پا شد.

×سپیدرود بعد از کسب نتایج ضعیف در سه هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر و حاصل شدن سه باخت به یک باره از هفته چهارم امتیاز گیری خود را آٰغاز کرد و در ۴ هفته ۸ امتیاز به دست آورد. آنها درون دروازه هم نمایش بسیار خوبی را داشته اند. سید محمد حسینی در ۴ دیدار اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته است تا تنها تیم از این حیث در لیگ برتر باشند. آخرین گلی که حسینی دریافت کرد به بیش از ۳۷۰ دقیقه قبل برمی گردد.

×میک مک درموت به همراه روزبه چشمی غایبین استقلال و حسین کعبی و به احتمال زیاد غلامرضا رضایی غایبانتیم سپیدرود دراین مسابقه خواهندبود.

×استقلال اولین و آخرین برد خود در لیگ برتر را هفته سوم مقابل تراکتورسازی جشن گرفت. این تیم در این فصل در بازی های خارج از خانه هیچ امتیازی را دشت نکرده است. آنها به ترتیب مغلوب تیمهای صنعت نفت، سایپا و پارس جنوبی شده اند و حتی یک گل هم به ثمر نرسانده اند.

×سپیدرود هم در بازی های خانگی خود  تا به اینجا نمایش خوبی داشته است. آنها در سه بازی به دو برد و یک شکست رسیده اند. باخت در برابر سیاخه جامگان و برد مقابل پیکان و صنعت نفت.

×باید دید استقلال پس از منصوریان و در روزی که سرمربی روی نیمکت خود ندارد چه نتیجه ای در برابر سپیدرود آماده نظر محمدی و تماشاگران پرشورش کسب می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز