خبرگزاری کار ایران

الهلال – پرسپولیس؛ قسمت اول نیمه نهایی

ابوظبی میزبان دربی آسیا؛ به وقت تحقق آروزها

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۳۰

شاگردان برانکو برای درج اولین ستاره می بایست حریف سرسخت و شناخته شده و دوست نداشتنی را شکست دهند.

به گزارش ایلنا، حالا فقط یک مرحله تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 باقی مانده است. سالی که پرسپولیس ایران موفق شد با قدرت و شایستگی فراوان تا جمع 4 تیم پایانی پیش بیاید. آنها تا رسیدن به اولین فینال خود راه زیادی ندارند. شاگردان برانکو برای درج اولین ستاره می بایست حریف سرسخت و شناخته شده و دوست نداشتنی را شکست دهند. آن هم در نبود طارمی و در شوک محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی.

*سرخپوشان تهرانی در راه رسیدن به این مرحله تیمهای بزرگی چون الوحده امارات، الریان و لخویای قطر، الاهلی عربستان را از پیش رو بردارد و حالا به خوان الهلال عربستان برسند. دیداری هیجان انگیز، حیثیتی و تماشایی با کلی حاشیه جذاب و دیدنی...

*الهلال عربستان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی موفق شد در همان گروهی که پرسپولیس حپور داشت با قدرت سرگروه شود. آنها در مرحله بعدی استقلال خوزستان دیگر نماینده ایران را از پیش رو برداشتند و سپس در دور یک چهارم نهایی با اقتدار العین امارات را شکست دادند و به جمع 4 تیم پایانی راه یافتند.

*الهلال و پرسپولیس تا به اینجا 6 بار مقابل هم در لیگ قهرمانان پیکارکرده اند که حاصل آن 3 برد برای تیم عربستانی، دو تساوی و یک پیروزی برای سرخپوشان تهرانی بوده است. الهلال 6 گل زده و پرسپولیس سه بار موفق به گلزنی شده است.

*تیم عربستانی همچنین 19 بار رو در روی تیمهای ایرانی قرار گرفته که حاصل این تعداد بازی 8 برد، 5 باخت و 6 تساوی بوده است. این نشان می دهد که آبی پوشان همواره یک برتری محسوس مقابل تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان داشته اند.

*به خاطر مشکلات بین ایران و عربستان بازهم دیدارهای این دو تیم در کشور ثالث به انجام می رسد. الهلال مانند الاهلی ابوظبی و ورزشگاه محمد بن زاید را برای این دیدار انتخاب کرده است. شاگردان برانکو تا به اینجا و در این دور از رقابت های لیگ قهرمانان دو بار در امارات به میدان رفته اند. آنها ابتدا در برابر الوحده امارات در دور مقدماتی با درخشش طارمی 3-2 به برتری رسیدند و سپس الاهلی را در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی با حساب 3-1 از پیش رو برداشتند تا نشان دهند امارات برای آنها حسابی خوش یمن است.

*تیم میزبان یعنی الهلال مانند الاهلی همبستگی خوبی با اماراتی ها رداند و قول این را گرفته اند که خیلی ویژه حمایت شوند. آنها حتی پا روی قانون معمول 10 درصد برای تیم مهمان گذاشته اند و در ورزشگاه 15 هزار نفری به جای 1500 صندلی 1200 صندلی در اختیار تیم پرسپولیس و هوادارانش گذاشته اند.

*مهدی طارمی و محمد انصاری به همراه کمال کامیابی نیا مهمترین غایبان تیم پرسپولیس به شمار می روند. با این حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احمد نوراللهی می تواند برای دقایقی به میدان برود. سید جلال حسینی هم بعد از مدتها مصدومیت بدون مشکل می تواندتیمش را همراهی کند.

*در طرف روبرو محمد الشلهوب، مختار فلاته و نواف العابد غایب هستند و یاسر القحطانی هم که از تیم کنار گذاشته شده بود به خاطر کمبود مهاجم همراه کاروان الهلال به امارات رفت.

*این دو تیم در مرحله مقدماتی دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو بازی در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به انجام رسید و هر دو با حساب مساوی 1-1 و 0-0 خاتمه پذیرفت.

*کیم جونگ هیون کره ای به همراه سه همون خود قاضیان این مسابقه خواهند بود.

  دیدار الهلال و پرسپولیس امشب از ساعت 19:30 دقیقه آغاز می شود. دیگر مسابقه این مرحله هم  فردا بین دو تیم شانگهای واوراوا ردز به انجام می رسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز