خبرگزاری کار ایران

وقتی آرنولد تیم مورد علاقه اش را فاش کرد/ بارسایی هستم؛ مسی یک نابودگر است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۰۲۲

همایش آرنولد کلاسیک در شهر بارسلونا در جریان است.

به گزارش ایلنا، بارسلون حالا رویایی‌ترین شهر دنیاست. شهری که تیمش دور از دسترس رقیب مادریدی با ژستی قهرمانانه بر صدر جدول لالیگا تکیه زده‌ و این روزها میهمانی دارد که خود را طرفدار پر و پا قرص بارسلونا معرفی کرده است؛ آرنولد شوارتزنگر، قهرمان پرورش اندام جهان. البته که آرنولد برای حمایت از تیم محبوب خود به اسپانیا سفر نکرده اما علاقه‌اش را هم دخالت داده در انتخاب شهری که قرار است میزبان بزرگ‌ترین همایش به نام او باشد.

همایشی کهArnold Classic Europe نام گرفته و آرنولد درباره‌‌ انتخاب شهر بارسلون به خبرنگار موندودپورتیوو گفته: «من عاشق این شهر هستم و برایم افتخار است که بارسلون از رویداد من میزبانی می‌کند. صبح روز شنبه توانستم در شهر دوچرخه‌سواری کنم. برگزاری رویدادم را آغاز کرده‌ام و باید بگویم بارسلون نقش مهمی در آن دارد. ما همه قاره‌ها را پوشش می‌دهیم و از این طریق سعی می‌کنیم باعث پیشرفت مردم در زمینه سلامتی و پرورش و تناسب اندام شویم. این رویداد هر سال بزرگ‌تر می‌شود. همانطور که پرورش اندام از زمانی که من آن را آغاز کردم، پیشرفت کرده است. شنبه (23 سپتامبر) که این رویداد را آغاز کردم، دقیقا 50 سال از نخستین پیروزی من در پرورش اندام می‌گذشت. من جوان‌ترین پیروز مسابقه بودم و حالا این رویداد را سازماندهی کرده‌ام. تلاش می‌کنم ورزشکاران این رشته از من استفاده کرده و رشد کنند.»

قهرمان پیشین پرورش اندام جهان را پیش‌تر در سینما هم دیده بودیم. موضوعی که یادآوری‌ آن، آرنولد را به بیان علاقه‌اش به بازیگری ترغیب می‌کند: «الگویم رگ پارک بود که پیش از حضور در فیلم هرکولس، سه بار فاتح مسابقات Mr. Universe شده بود. او را روی جلد یک مجله دیدم و به خودم گفتم بالاخره به این موضوع پی می‌برم که او چگونه تمرین می‌کند، چه چیزی می‌خورد، چگونه با 23 سال سن در Mr. Universe شرکت کرده و چگونه در هرکولس ایفای نقش کرده است. این همان مسابقه‌ای بود که می‌خواستم در آن شرکت کنم و از او تقلید کردم. 5 سال بعد قهرمان شدم که باورنکردنی بود. سال‌ها بعد که رکورد کسب جوایز را شکستم، تصمیم گرفتم بازنشسته شوم و فیلم بازی کنم.»

جالب‌تر وقتی است که بدانید آرنولد فوتبال هم بازی کرده: «فوتبال بازی می‌کردم اما استعدادم در پرورش اندام بود. هر کسی در چیزی استعداد دارد و من می‌خواستم قهرمان جهان شوم که در فوتبال نمی‌توانستم. در وزنه‌برداری، پاورلیفتینگ و پرورش اندام خوب بودم. به همین دلیل همه انرژی و توانم را روی این ورزش گذاشتم و سال‌ها به کارم ادامه دادم.»

می‌شود آرنولد شوارتزنگر فوتبالی باشد و عاشق شهر بارسلون اما طرفدار بارسا نباشد؟ او البته علاقه‌اش به آبی‌اناری‌پوشان را هم پنهان نمی‌‌کند: «طرفدار بارسلونا هستم و سال گذشته تمرینات این تیم را تماشا کردم؛ خارق‌العاده بود. وقتی با فوتبال پیشرفت می‌کنید، همیشه آن را در ذهن‌تان دارید. به طور کلی تیم‌های اروپایی بسیار خوب هستند و قطعاً بارسلونا یکی از آنها است. البته رئال مادرید هم همین‌گونه است. بسیاری از بازیکنان این تیم‌ها، جزو بهترین ورزشکاران هستند که استقامت و سرعت فوق‌العاده‌ای دارند.»

مسی اما انگار در نظرش متفاوت است از همه فوتبالیست‌ها که لقب همیشگی خود را به او پیشکش کرده: «درباره لیونل مسی فقط می‌توانم بگویم که او یک نابودگر در فوتبال است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز