خبرگزاری کار ایران

آمار تقابل دو تیم تبریزی در دربی/ این تراکتور شکست‌ ناپذیر

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۹۳

گسترش فولاد تا کنون موفق به شکست دادن تراکتورسازی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای جذاب هفته هشتم لیگ برتر، تقابل گسترش فولاد - تراکتورسازی و به عبارتی دربی تبریز است که دو تیم در شرایط نامناسبی برابر هم قرار می‌گیرند. گسترش فولاد هنوز به جایگاه دلخواهش در لیگ برتر نرسیده و نتایج مد نظرش را نگرفته است و تراکتورسازی هم با وجود مشکلات ریز و درشت شروع فصل، لشکری از مصدوم و محروم را با خود به دربی آورده است. با این حال این موارد چیزی از جذابیت ذاتی بازی برای فوتبالدوستان خصوصاً طرفداران دو تیم کم نمی‌کند.

نگاهی به تاریخچه رویارویی دو تیم در این تقابل می‌تواند جالب توجه باشد. با وجود اینکه گسترش فولاد جزو باشگاه‌های نسبتاً جدیدالتاسیس فوتبال ما محسوب می‌شود، تاریخچه دیدارهای دو تیم خیلی به قبل بر نمی‌گردد و از فصل سیزدهم که آغاز کار گسترش فولاد در لیگ برتر است شروع می‌شود.

دو تیم در طول 4 دوره گذشته لیگ برتر 8 بار به مصاف هم رفته‌اند که 4 پیروزی برای تراکتورسازی و 4 تساوی به ثبت رسیده و گسترشی‌ها هیچ بردی به دست نیاورده‌اند.

در مجموع 21 بار توپ از خط دوازه‌ها عبور کرده است که 14 گل سهم تراکتورسازی و 7 گل سهم گسترش فولاد بود است. گسترشی‌ها هیچ گاه بیش از یک بار نتوانستند دروازه تراکتورسازی را باز کنند.

پرگل ترین دیدار دو تیم به پیروزی 3 بر 1 تراکتورسازی در دور رفت لیگ چهاردهم بر می‌گردد و کم‌گل ترین بازی هم 4 تساوی 1-1 دو تیم در لیگ‌های مختلف است.

نتایج کامل دیدارهای دو تیم در تاریخ لیگ برتر:

لیگ سیزدهم: گسترش فولاد 1 - 1 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 2 - 1 گسترش فولاد

لیگ چهاردهم: تراکتورسازی 3 - 1 گسترش فولاد/ گسترش فولاد 1 - 1 تراکتورسازی

لیگ پانزدهم: گسترش فولاد 1 - 3 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 1 - 1 گسترش فولاد

لیگ شانزدهم: گسترش فولاد 0 - 2 تراکتورسازی/ تراکتورسازی 1 - 1 گسترش فولاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز